انتصابات صورت گرفته در استانداری اردبیل:

مدیر گزینش استانداری وجانشین و دبیر ستاد امنیت انتخابات استان منصوب شدند

محمد صادق داداشی به عنوان مدیر و عضو هسته گزینش استانداری اردبیل و احمد عظیمی به عنوان جانشین و دبیر ستاد امنیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان، الهه ذاتی به سمت مشاور استاندار در امور دانش آموزی و همچنین رحیم صدقیان به عنوان نماینده تام الاختیار استاندار در ستاد اربعین حسینی انتخاب شدند.
کد خبر: ۱۳۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 16 November 2015
نماینده وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت کشور با صدور حکمی محمد صادق داداشی را به عنوان مدیر و عضو هسته گزینش استانداری اردبیل منصوب کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، خلیل موفق، نماینده وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش در این حکم اهتمام به اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر«گزینش هوشمندانه، عالمانه و دقیق» و همچنین برنامه محوری، سرعت بخشی به فرایند گزینش، روان سازی امور، رعایت حقوق افراد و سازمان و پرهیز از تنگ نظری و نگرش های غیر حرفه ای را مورد تاکید قرار داده است.
همچنین در قسمتی از این حکم آمده است : «امید است با استعانت از قدرت لایزال الهی و با همکاری سایر اعضای محترم، در خدمت صادقانه به نظام گزینش کشور موفق بوده و در راستای انتخاب افراد اصلح، متعهد و شایسته موید و منصور باشید.»


همچنین مجید خدابخش، استاندار اردبیل نیز با صدور حکمی الهه ذاتی را به سمت مشاور استاندار در امور دانش آموزی منصوب کرد.

استاندار اردبیل در این حکم ابراز امیدواری کرده است که با استعانت از خدواند متعال و بهره گیری از توان و تجربه خویش، در جهت فراهم نمودن زمینه های بهره مندی از ظرفیت های دانش آموزی در پیشبرد سیاست های دولت تدبیر و امید و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به جامعه دانش آموزی استان با همکاری نهادهای ذیربط موفق و موید باشند.


شایان ذکر است: استاندار اردبیل با صدور حکمی جداگانه احمد عظیمی را با حفظ سمت به عنوان جانشین و دبیر ستاد امنیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان منصوب کرد.

در قسمتی از این حکم آمده است : امید است در سالی که به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» مزین گردیده است، با استعانت از خداوند منان و بهره گیری از کلیه امکانات استان و همکاری دستگاه های ذیربط در زمینه برگزاری انتخابات باشکوه و امن و در کمال صحت و رعایت اصل امانتداری، حفظ و صیانت از آرای مردم شریف استان موفق و موید باشید.

همچنین مجید خدابخش، استاندار اردبیل با صدور حکمی جداگانه ی دیگر، رحیم صدقیان را با حفظ سمت به عنوان نماینده تام الاختیار خویش در ستاد اربعین حسینی منصوب کرد.

گفتنی است استاندار اردبیل در این حکم ابراز امیدواری کرده است که با اتکا به خداوند منان و بهره گیری از همه توان خویش،  در انجام ماموریت های محوله موفق و موید باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار