تجلیل از ورزشکاران المپیکی همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تجلیل ویژه قهرمانانی خبر داد که موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 ریو می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶ 19 November 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تجلیل ویژه قهرمانانی خبر داد که موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 ریو می‌شوند.

به گزارش تسنیم،رسول منعم در نشست ماهانه هیئت‌های ورزشی افزود: ورزشکارانی که در فاصله چند ماه مانده تا آغاز المپیک ریو جواز حضور در این مسابقات را کسب کنند مورد تجلیل ویژه قرار می‌گیرند و قهرمانانی هم که در این رویداد مهم روی سکو بروند به صورت خاص مورد تقدیر دستگاه ورزش قرار می‌گیرند.

وی افزود: اولویت اصلی دستگاه ورزش همدان در فاصله چند ماه تا آغاز المپیک ریو توجه ویژه به مستعدین و ورزشکاران نخبه است و بر همین اساس هیئت‌های ورزشی نیز از قهرمانان ملی و فراملی خود حمایت می‌کنند.

منعم از تشکیل کمیته‌ای ویژه در جهت حمایت از قهرمانان و نام‌آوران ورزش همدان خبر داد و گفت: هیئت‌های ورزشی در چند ماه آینده به سمتی پیش روند که نخبه‌های خود را زیر چتر حمایتی قرار داده و آنان را دلگرم و مهیای حضور در مسابقات پیش رو کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه تصریح کرد: از این پس نشست‌های ماهانه هیئت‌های ورزشی همدان هر دو ماه یکبار برگزار می‌شود تا هیئت‌ها در ارزیابی و عملکرد دستگاه ورزش موفق‌تر از قبل عمل کنند.

منعم گفت: امروز برای نخستین بار روسای ورزش شهرستان‌ها نیز در نشست ماهانه هیئت‌های ورزشی حضور دارند و اعتقاد ما بر این است با این کار زمینه تعامل بیشتر مرکز با شهرستان فراهم خواهد شد.

وی خواستار افزایش وفاق و همدلی در فضای ورزش همدان شد و افزود: توجه به ورزش شهرستان‌ها باید در اولویت کاری هیئت‌های ورزشی استان قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه هیئت‌هایی مانند کشتی باید دارای برنامه‌های اقتصادی برای رونق فعالیت‌های خود باشند، اظهار داشت: امیدواریم هیئت‌های ورزشی با برگزاری جلسات تخصصی، افراد مستعد را شناسایی و برای موفقیت هرچه بیشتر آنها تلاش کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار