مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خبر داد:

اولین دوره آموزشی دهیاران و مسئولان امور مالی برگزار شد

مدیرکل دفتر دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری افزود: این دوره آموزشی برای 198 نفر از دهیاران و مسئولان امور مالی دهیاری های شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و گرمی در فرمانداری بیله سوار برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 19 November 2015
اولین دوره آموزشی مصوب دهیاران و مسئولان امور مالی دهیاری ها با عنوان دوره " قوانین مالی و معاملاتی دهیاری ها و قانون محاسبات " فرمانداری شهرستان بیله سوار برگزار شد.

اولین دوره آموزشی دهیاران و مسئولان امور مالی برگزار شد

به گزارش تابناک اردبیل، مدیرکل دفتر دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با بیان سخن بالا افزود: این دوره آموزشی برای 198 نفر از دهیاران و مسئولان امور مالی دهیاری های شهرستان های پارس آباد ، بیله سوار و گرمی در فرمانداری بیله سوار برگزار شد.

اکبر طوبی درخصوص برگزاری این دوره گفت : افزایش آگاهی دهیاران مساوی با پیشرفت و توسعه روستاها و کاهش تخلفات و استفاده به جا از امکانات و منابع مالی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این دوره ها می تواند به ایجاد تحول در نحوه اداره دهیاری های استان کمک کند افزود : اینکه ما فقط برای دهیاران منابع و شرایط فراهم کنیم و انتظار داشته باشیم روستاها پیشرفت کنند، میسر نیست و دهیاران باید آموزش ببینند که چگونه مسیر توسعه روستاها را آماده کنند.

طوبی خاطرنشان کرد: دهیاران اولین حلقه از زنجیره ارتباطی مردم شریف روستا با مسئولان هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار