حضور سرزده معاون استاندار در نشست شوراي شهر يزد

رفع مشكل و تسريع در اجراي طرح پل شهيد قهاري سعيد از موضوعات مطروحه شوراي اسلامي شهر يزد در حضور سرزده‌ي معاون عمراني استاندار يزد بود.
کد خبر: ۱۳۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 23 November 2015

به گزارش تابناک یزد،"سيد محمدرضا سيدحسيني" معاون استاندار در حضور سرزده به نشست شوراي اسلامي شهر يزد، با بيان اين كه تعامل بين دستگاه‌ها بايد دوسويه باشد، تصريح كرد: به موضوع حمايت از شهرداري اعتقاد قلبي دارم و اين موضوع را در عمل نان داده‌ام.

وي با تاكيد بر تسريح در اجراي پل شهيد قهاري سعيد، در مورد مشكل طرح مذكور پيشنهاد كرد كه اعضاي شورا به شهردار اجازه دهند با 15 درصد پايين‌تر از نرخ مذكور با شركت آب و فاضلاب استان در خصوص تملك زمين در مسير اين طرح،تفاهم حاصل شود.

گفتني است؛ پس از بحث و تبادل نظر و استماع نظرات موافق و مخالف در اين خصوص، شهرداري مكلف شد تا با 15 درصد يا كمتر از كل هزينه برآوردشده غرامت ملك و تاسيسات در مسير با شركت آب و فاضلاب تفاهم كند.

حجت الاسلام "عباس زارع" رييس شوراي اسلامي شهر نيز در ابتداي اين نشست با گراميداشت هفته بسيج و تشكر از معاون عمراني استانداري به جهت حضور در جلسه علني شورا، ابراز اميدواري كرد كه حضور معاون استاندار منجر به رفع مواري از مسائل شهر شود.

وي با اشاره به نامگذاري سال جاري توسط مقام معظم رهبري به سال همدلي و همزباني، گفت: اميدواريم بتوانيم نه در شعار بلكه در عمل اين شعار را تحقق بخشيم.

"محمدرضا عظيمي زاده" شهردار يزد و "كشفي پور" مدير ناحيه تاريخي شهرداري نيز در اين نشست به ارائه گزارش عملكرد پرداختند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار