آب 16 شهرک در شهرستان کرمانشاه قطع می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: فردا آب مشترکان 16 شهرک در شهرستان کرمانشاه به دلیل تعمیرات شکستگی قطع می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 23 November 2015
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: فردا آب مشترکان 16 شهرک در شهرستان کرمانشاه به دلیل تعمیرات شکستگی قطع می‌شود.

منصور کیاور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت:سه‌شنبه سوم آذر ماه از ساعت هشت صبح تا 20 شب به دلیل تعمیرات شکستگی خط سه جمع‌کننده چاه‌های میاندربند، آب مشترکان شهرک‌های مذکور قطع می‌شود و یا با افت فشار همراه ‌است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با اشاره به شهرک‌هایی که با قطعی آب مواجه می‌شوند، گفت: شهرک‌های کیهان‌شهر، شاطر‌آباد، فرهنگیان فاز یک و دو، دولت‌آباد، الهیه، حافظیه و 22 بهمن از جمله شهرک‌های مذکور هستند.

کیاور بیان کرد: شهرک‌های پرواز، نوکان، آبادانی مسکن، ظفر، دانش، معلم، کرناچی، و تعاون را از دیگر شهرک‌هایی هستند که فردا با 12 ساعت قطعی و یا افت فشار آب مواجه می‌شوند و ضرورت دارد این مشترکان برای جلوگیری از بروز مشکل نسبت به ذخیره‌سازی آب اقدام کنند.

وی با اشاره به سامانه تلفنی 122 شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه افزود: در صورت وجود هر گونه مشکل و تماس با این سامانه تلفنی، نیروها خدمات‌دهی به مشترکاندر کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار