بسیج اساتید به اردوهای مختلط توجه کنند

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: چرا اساتید دانشگاه متوجه نبودند موضوع اردوی مختلط فراتر از ایجاد یک نشاط در دانشگاه است و چرا با تذکرات مکرر رهبری در جای دیگر هم این موضوعات تکرار شد.
کد خبر: ۱۳۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 26 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، سردار محمد حسین بابایی در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان بسیج اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، گفت: به اندازه عمر انقلاب در سپاه بودم و دریافتم که تمام فرمایشات امام (ره)بر علم بود و  مقام معظم رهبری هم در چنین جایگاهی قرار دارد و پیش‌بینی ایشان نیز همانگونه است.
وی افزود: اگر امروز به منویات رهبری یقین نداشته باشیم ضربه شدیدی به انقلاب خواهد خورد و اگر به قصه نفوذ ذره‌ای تردید شود باید در بصیرت شما شک کرد.
بابایی تصریح کرد: موضوع نفوذ مبنی بر اطلاعات 100 درصد است و برنامه ریزی دشمن از خیلی قبل است زیرا داعش از سال 1383 به وجود آمد و اکنون با پیامدهای آن مواجه هستیم.
وی افزود: سپاه برای هیچ جناح نیست و هر جناح به اندازه‌ای که به رهبری نزدیک هستند به همان اندازه انقلابی‌اند و نظام برای آنها مهم است.
این مسئول با بیان اینکه وظیفه بسیج تبیین موضوع نفوذ است، افزود: اینکه بسیج اساتید مسئولیت سنگینی دارد بحثی در آن نیست و  دشمن در نابودی ما تصمیمش عوض نشده بلکه  تاکتیک عوض شده و مبارزه اش را با انقلاب از جنگی سخت شروع کرد تا به امروز از راه مذاکره می خواهد به اهداف خود برسد و در  آسیب زدن به انقلاب همه موضوعت علمی، اقتصادی، اجتماعی و ... برنامه ریزی مشخصی  کرده است.
بابایی بیان کرد: بسیج اساتید وظیفه سنگینی دارد و هدف جنگ تغییر نظام جمهوری اسلامی است  چرا که انقلاب اسلامی همه معادلات دنیا را به هم ریخته است.
وی افزود: چرا اساتید دانشگاه متوجه نبودند موضوع اردوی مختلط فراتر از ایجاد یک نشاط  در دانشگاه است و چرا با تذکرات مکرر رهبری در جای دیگر هم این موضوعات تکرار شد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران جناحی دیدن موضوعاتی که مربوط به نظام است را کوته فکری دانست و متذکر شد: واقعا باید بچه باشیم که مسائل اصلی نظام  را به صورت جناحی ببینیم  در حالی که دشمن می خواهد ما را در آغوش بگیرد و خنجرش را در پهلویمان فرو کند.
وی تاکید کرد: آحاد و اندیشمندان سخنان رهبری را همچون یک فرد عادی فرض نکنند چرا که رهبری آنچه می گوید از علم 100 در صد است و اکنون باید اعتمادی که به رهبری و سپاه داشتیم دوچندان شود.
بابایی با بیان اینکه همه ما می دانیم امنیت و اقتصاد بدون مردم امکان ندارد و هیچ کشوری برای رهایی مشکلات اقتصادی ایران دلسوز نیست، گفت: اقتصاد مقاومتی نیاز به همایش ندارد و باید برویم کار کنیم.
خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار