در اجتماع بسیجیان بیرجند از نماینده شهرستان در مجلس حمایت شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند: نماینده شهرستان شما دارای ویژگی رأی با بصیرت و سلامت نفس است/ نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس: دشمنان اسلام هدف نفوذ جریانی را دارند که بسیار خطرناک است
کد خبر: ۱۳۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۱ 27 November 2015

به دنبال دیدار روز گذشته فرماندهان رده های مختلف سپاه و بسیج از جمله فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان با فرمانده معظم کل قوا در حسینیه امام خمینی (ره) تهران و به مناسبت هفته بسیج، امروز بسیجیان بیرجند نیز در محل حسینیه جماران بیرجند با برپایی تجمعی باشکوه و با شعارهای انقلابی، آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی در هر کجای ایران و جهان تحت امر ولی امر مسلمین اعلام کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند: نماینده شهرستان شما دارای ویژگی رأی با بصیرت و سلامت نفس است

به گزارش تابناک، در این تجمع بزرگ که با پیام" شکوه ایستادگی " برگزار شد، سخنرانان بیشتر به فضای انتخاباتی پرداختند و سردار صفرعلی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند بطور غیر مستقیم از نماینده فعلی شهرستان که در جمع بسیجیان حضور داشت تمجید و تلویحا وی را برای نمایندگی در دوره پیش رو تایید کرد.

وی از قول یکی از نمایندگانی که مدتی قبل به بیرجند آمده بود گفت: آن نماینده می‌گفت نماینده شهرستان شما دارای ویژگی رأی با بصیرت و سلامت نفس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در ادامه براین نکته هم تاکیدکرد که: امروز مجلس به نماینده ولایی و گوش به فرمان ولی و امام جمعه در خدمت ملت انقلابی نیاز دارد.

سردار اسماعیلی اضافه کرد: نباید فضای جامعه دست افراد ناباب بیافتد و در هرحال، مراقبت وظیفه همگانی است.

وی همچنین با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که می‌فرمایند "من انقلابی هستم و باید مجلس انقلابی داشته باشیم" یادآور شد: نمایندگان مجلس و مردم و بسیجیان گوش به فرمان رهبر باید مراقب باشند و از جوسازی نترسند. زیرا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند"دشمن بعد از برجام به دنبال راه نفوذ است"

سردار اسماعیلی افزود: تکلیف مجلس و قانون مشخص شده و مجلس شورای اسلامی وظیفه قانونی دارد باید قانون مستحکم داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند انتقادی هم از دستگاه های اجرایی دولت داشت و گفت: پیگیری‌ها وظیفه دستگاه‌های اجرایی است که این جایگاه‌ها عوض شده است.

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس: دشمنان اسلام هدف نفوذ جریانی را دارند که بسیار خطرناک است

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی هم در جمع بسیجیان بیرجند با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اگر جریانی پیش بیاید که از چارچوب انقلاب خارج شود،این بسیج است که مسیر خود را با آن جدا خواهد کرد.

وی بابیان‌اینکه کسانی که می‌خواهند بصیرتشان بقا داشته باشد عبرت بگیرند، عنوان کرد: از مرگ عبرت بگیرید زیرا این دنیا مکان شهوت، خوشگذرانی و دلبستگی نیست و روزی باید دنیا را بگذاریم و برویم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی جنگ داوود و جالوت را یک امداد الهی خواند و بیان کرد: امام عظیم‌الشأن ما از واقعه جالوت عبرت گرفته و انقلاب اسلامی را تشکیل دادند.

عبادی ادامه داد: امام با توجه به آموزه‌هایی که عبرت گرفته است، چنان ثبات قدمی داشت که هیچ فردی تا تشکیل انقلاب نتوانست جلوی او را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه پیام امام در مقابل نصیحت‌ها، نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: حزب‌الله با تعداد اندک چند هزار نفری که دارد توانسته است کمر اسرائیل را بشکند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با بیان این‌که اگر خداوند امری را بخواهد صورت می‌گیرد، یادآور شد: اگر در کاری به خداوند توکل کرد و پشتوانه او دستورات خداوند باشد پیروزی در کار او قطعی است.

حجت الاسلام عبادی با بیان این‌که امت‌هایی وجود دارند که در یاری امت خود سیلی خوردند و نیز لشکرهایی که به دستورات خداوند عمل نکردند و شکست خوردند، اذعان کرد: گروه های اندکی نیز بودند که با توکل به خداوند به نتیجه پیروزی خود رسیدند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با بیان این‌که دشمنان اسلام به دنبال اسلام هراسی هستند، گفت: ما هرگز نباید از نفوذ دشمن غافل شویم و با لبخندهای دشمن گول بخوریم چراکه امروز دشمن هدفی دارد که آن هم نفوذ است.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به این‌که دشمنان اسلام هدف نفوذ جریانی را دارند که بسیار خطرناک است مانند نفوذ جریان های سیاسی و یا رسانه‌ها، تصریح کرد: هدف از نفوذ، ترسیم چهره بزک شده دشمن و کمرنگ نشان دادن حضورش در بین مردم است تا با به کار گیری افراد منحرف، نقشه های خود را پیاده سازی کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار