از سوی مرکز مشاوره جمکران صورت می‌گیرد:

ارائه خدمات مشاوره‌ای به نمازگزاران مسجد مقدس جمکران

مرکز مشاوره و پاسخگویی مسجد مقدس جمکران خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف به نمازگزاران و زائرین این مکان مقدس ارائه می‌کند.
کد خبر: ۱۳۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 05 December 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، مرکز مشاوره و پاسخگویی مسجد مقدس جمکران به منظور پاسخگویی به سئوالات شرعی، اعتقادی و شبهات مهدوی نمازگزاران و زائرین و همچنین ارائه مشاوره‌های خانواده‌، تربیتی و حقوقی کارشناسان مجربی را در مسجد مقدس جمکران مستقر کرده است.

بخش پاسخگویی به شبهات اعتقادی و مشاوره‌ای که در دو قسمت خواهران و برادران فعالیت دارد به صورت حضوری و تلفنی خدماتی به مراجعین ارائه می‌کند که این بخش‌ها با حضور 120 نفر از اساتید و کارشناسان برجسته در حوزه‌های مربوطه فعالیت دارد.

این مرکز علاوه بر ساعات اداری، در چهار نوبت چهار ساعته در صبح، عصر و شب نیز فعال است و علاوه بر آن در شب‌های چهارشنبه و جمعه و همچنین مناسبت‌های ملی و مذهبی که منتظران امام زمان(عج) به مسجد مقدس جمکران می‌آیند خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی را به نمازگزاران و زائران ارائه می‌کند.

مرکز مشاوره و پاسخگویی مسجد مقدس جمکران در 12 نقطه مسجد در شبستان‌ها و صحن‌های این مکان مقدس ارائه خدمت می‌کند.

این مرکز روزهای یازدهم و دوازدهم آذرماه (شب و روز اربعین) به مناسبت اربعین حسینی و حضور عظیم عاشقان امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و مشاوره بوده است.

در تمام ورودی‌های مسجد مقدس جمکران مراکز پاسخگویی و مشاوره‌ای فعال هستند اما بیشترین حضور آنها در داخل مسجد مقام و شبستان‌های مجاور آن انجام می‌شود.

آمار مراجعین به مرکز پاسخگویی و مشاوره مسجد مقدس جمکران ماهانه 20 هزار نفر است که بیشترین مراجعه در شب‌های چهارشنبه، جمعه و ایامی همچون اربعین حسینی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار