استاندار ایلام با صدور پیامی اعلام کرد:

16 آذر نمادی از پایمردی‌های دانشجویان بابصیرت کشور

16 آذر یادآور تنها یک نمونه و نمادی از پایمردی‌ها و ایستادگی‌های دانشجویان بابصیرت این کشور در برابر ظلم و ستم است.
کد خبر: ۱۴۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸ 07 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، استاندار ایلام با صدور پیامی اعلام کرد: 16 آذر یادآور تنها یک نمونه و نمادی از پایمردی‌ها و ایستادگی‌های دانشجویان بابصیرت این کشور در برابر ظلم و ستم است.

در بخشی از پیام محمدرضا مروارید استاندار ایلام خطاب به دانشجویان به مناسبت روز دانشجو آمده است: آرمان‌گرایی توأم با واقع‌بینی دانشجویان این مرز و بوم در طول دوران مبارزات دانشجویی همواره برای کشور عزیز و ملت بزرگوار ایران اسلامی مایه ثمرات و برکات فراوانی بوده و رشادت‌های دانشجویان در عرصه مبارزه با استعمار و استبداد، جایگاه فعالیت‌های دانشجویی را در تاریخ معاصر ایران پررنگ کرده است. بدون شک 16 آذر یادآور تنها یک نمونه و نمادی از پایمردی‌ها و ایستادگی‌های دانشجویان با بصیرت این کشور در برابر ظلم و ستم و دست‌درازی بیگانگان به منافع ملی است.

این پیام ادامه می‌دهد: اینک که کشور عزیزمان ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری و زمینه‌سازی دولت تدبیر و امید با شتابی بیش از گذشته در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است، بر دانشجویان فهیم و با بصیرت فرض است که ضمن آگاهی از مسائل و موضوعات روز کشور، خود را با علم و دانش تجهیز و خود را برای خدمت به کشور و ملت بزرگ ایران آماده کنید.

این پیام اضافه می‌کند: اینجانب به نوبه خود، روز دانشجو را به همه دانشجویان فکور و اصحاب علم و اندیشه کشور به خصوص دانشجویان وارسته استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می‌کنم./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار