تعطیلی مدارس تعدادی از شهرها و بخش‌های استان به دلیل برودت هوا و یخبندان

کد خبر: ۱۴۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 07 December 2015

نادر فکورنیا دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: به دنبال بارش برف و کولاک شدید و یخبندان بودن راه‌ها، مدارس در تعدادی از شهرها و بخش‌های استان در روز دوشنبه 16 آذر تعطیل اعلام می‌شود.

وی گفت: به دنبال بارش برف و کولاک شدید، برودت هوا و یخبندان فردا دوشنبه 16 آذرماه مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های ورزقان، خاروانا، مهربان، تیکمه‌داش، نظرکهریز، چاراویماق و سراب و بخش‌های کندوان، کاغذ‌کنان و ترکمانچای شهرستان میانه و بخش سراجوی مراغه تعطیل اعلام شد.

فکورنیا افزود: همچنین مدارس ابتدائی و دوره‌ی اول متوسطه شهرستان عجب‌شیر، کلیه مدارس روستائی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی شهرستان هشترود، کلیه مدارس روستائی شهرستان میانه و شهر آچاچی، مدارس پیش دبستانی و ابتدائی شهری و روستائی شهرستان بستان آباد، کلیه مدارس روستائی شهرستان اسکو و ایلخچی و کلیه مدارس روستائی و مدارس پیش دبستانی و ابتدائی شهری شهرستان اهر به دلیل بارش برف و برودت هوا روز دوشنبه 16 آذر تعطیل است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مدارس ابتدائی و متوسطه دوره‌ی اول تسوج و مدارس پیش‌دبستانی و ابتدائی هوراند با یک ساعت تاخیر شروع می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار