مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری :

دانشگاهیان از جمله کانون های مهم در ترویج امر پدافند غیرعامل هستند

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری با حضور در کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به تببین پدافند غیرعامل و دغدغه های استان در این زمینه پرداخت.
کد خبر: ۱۴۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 07 December 2015
به گزارش تابناک تبریز،احمد جهانسری  در کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل اظهار داشت: گفتمان پدافند غیرعامل باید توسط دانشگاهیان تبیین و بررسی شود و به عموم مردم اطلاع رسانی شود.
 
وی با بیان اینکه، دانشگاه و دانشگاهیان از جمله کانون های مهم در ترویج امر پدافند غیرعامل هستند، خاطرنشان کرد:جذابیت های زودگذر دنیای مجازی، کانون های گرم خانواده را سرد و بی رمق کرده است.

جهانسری افزود: عدم آشنایی کامل والدین با خطرات دنیای مجازی و دسترسی دادن کودکان به چنین فضاهایی، می تواند برای کودکان آینده ای مبهم ورق بزند.

وی افزود: سیر بی رویه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، نوعی جنگ روانی را به آنها تحمیل می کند که هدفش سلب اراده و تفکر از آنان است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ادامه داد: وظیفه دانشگاهیان و قشر فرهیخته این است که ابتدا باید تهدید را درست بشناسند و سپس راههای علمی مقابله با آن را تبیین کنند.

وی افزود: خوشبختانه در دانشگاه شهید مدنی پتانسیل های فراوانی دیده می شود که می توان از آنها در راستای اهداف پدافند غیرعامل بهره گرفت.

جهانسری سپس به تبیین پدافند سایبری، زیستی و هسته ای در استان پرداخت و گفت: ما در این زمینه از اساتید و دانشجویان خوش فکر استقبال می کنیم و آماده هرگونه همکاری با آنها هستیم.

وی سپس به دغدغه ها و سوالات دانشجویان و حاضرین در جلسه پاسخ داد.

در این کارگاه که به مناسبت هفته پژوهش برگزار گردید جمعی از اعضاء هیات علمی و دانشجویان دکتری دانشکده فنی حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار