آمادگی حضور483ناشردر نمایشگاه سراسری کتاب

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از اعلام آمادگی 483 ناشر کشور برای شرکت در نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 15 December 2015
 معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از اعلام آمادگی 483 ناشر کشور برای شرکت در نهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام خبر داد.
 به گزارش تابناک ایلام،عمران خودآموز روز (سه شنبه) گفت: این تعداد ناشر در سامانه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران ثبت نام کرده اند و با توجه به فضای سه هزار و 600 متری مکان نمایشگاه، بیشترین ناشران برای شرکت در این نمایشگاه انتخاب خواهند شد.
وی با بیان اینکه امکان حضور ناشران استان هم در نمایشگاه فراهم است، ادامه داد: هماهنگی برای حضور ناشران معتبر استان ایلام در این نمایشگاه انجام گرفته است.
خودآموز اظهار کرد: این نمایشگاه پس از وقفه ای سه ساله سوم تا 9 دی ماه امسال با مشارکت دستگاه های عضو ستاد برگزاری نمایشگاه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در سوله اداره کل غله استان برگزار خواهد شد. 
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: در حاشیه این نمایشگاه برنامه های جانبی نظیر برگزاری کارگاه های آموزشی، نشست تخصصی نقد کتاب نیز برنامه بریزی شده است. 
وی اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب سال 91 در این استان برگزار شد و تا امسال به علت عدم تامین منابع مالی امکان برگزاری این نمایشگاه وجود نداشته است. /م

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار