تکذیب واگذاری زمین گاو دشت در آمل

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس واگذاری زمین گاودشت برای ساخت فرودگاه آمل را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۴۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 18 December 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، در پی انتشار خبری مبنی بر موافقت وزارت جهاد کشاورزی با واگذاری زمینی به مساحت 400 هکتار در مرکز تحقیقات کشاورزی گاودشت برای ساخت فرودگاه آمل، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس این خبر را تکذیب کرد.
سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: نوزدهم آذر ماه امسال بازدیدی از سوی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس، رئیس سازمان امور اراضی کشور، نمایندگان مردم آمل و بابل در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از مرکز تحقیقات کشاورزی گاودشت صورت گرفت و خبر مبنی بر واگذاری زمین این مرکز برای ساخت فرودگاه که در برخی رسانه ها منتشر شده بود صحت ندارد.
سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: علیرغم انتشار برخی خبرها، در این بازدید هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر کاربری مرکز تحقیقاتی گاودشت اتخاذ نشد بلکه این بازدید برای بررسی درخواست یکی از نمایندگان استان صورت گرفت که این درخواست در حال بررسی بوده و تصمیم قانونی برون و درون سازمانی وزارت جهاد کشاورزی پس از بررسی های لازم در این زمینه اتخاذ خواهد شد.
وی افزود: این زمین در حال حاضر برای اجرای طرح های تحقیقاتی در اختیار ایستگاه ملی تحقیق و توسعه گاو دو منظوره گاودشت و موسسه تحقیقات برنج کشور است.
خلیلی اظهار کرد: طرح تحقیق و توسعه پرورش گاوهای دو منظوره و تحقیقات بر روی محصول استراتژیک برنج از اولویت های تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی است و این طرح ها با جدیت دنبال خواهند شد.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار