استانداری مازندران اعتباری برای حمایت از ناشران ندارد

استاندار مازندران گفت: استانداری اعتباری برای حمایت از ناشران ندارد و این حمایت به صورت رایانه‌هایی است که از سوی ارشاد تامین می‌شود صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۴۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 20 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح  امروز در نشست خبری که در نمایشگاه کتاب مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته وحدت، گفت: با اقدام شایسته‌ای که جمهوری اسلامی در منحل کردن پرونده هسته‌ای و قطعنامه هایی را که در شورای حکام بوده  انجام داده توانسته تحریم‌های ظالمانه را که سال‌های متمادی علیه کشور جمهوری اسلامی وضع شده بود لغو کند.
وی افزود: اکنون دوازدهمین نمایشگاه مازندران  پس از انقلاب در مازندران برپا شده و این نمایشگاه هم از نظر کمی و کیفی بهتر برگزار شده است.
استاندار مازندران تصریح کرد: نمایشگاه‌ها محلی است برای نشان دادن مجموعه دانش بشری و الهی  است و نباید ظهور سایتها و شبکه‌های مجازی از حضور جوانان در نمایشگاه کتاب و توجه به کتاب بکاهد.
وی افزود: کتاب گنجینه و افکار و اندیشه ملت‌ها است و خوشحالیم که در سال جاری این نمایشگاه در سطح بین المللی برگزار شد.
فلاح اظهار کرد: نمایشگاه امسال با حضور 510 ناشر داخلی  و 25 ناشر خارجی آغاز بکار کرد و مجموع کتابهای آن بیش از 62 هزار عنوان کتاب بوده است.
وی با بیان اینکه امروز جامه ما تشنه کتاب و کتابخوانی است افزود: باید سعی کنیم تا بخشی از سبد کالایمان را به کتاب اختصاص دهیم و قابلیت دسترسی به کتاب را برای همگان آسان کنیم.
استاندار مازندران گفت: اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی وظیفه سنگینی دارد و کار اصلی ترویج فرهنگی بر عهده مردم است و دولت فقط بستر را آماده می کند.
وی درباره اینکه فرهنگ بومی فراموش نشده  و صدا و سیما در این زمینه فعالیت دارد، افزود:  نمایشگاه دائمی قائم‌شهر ظرفیت خوبی است و از آن می توان به عنوان نمایشگاه دائمی استان بهره برد.
استاندار درباره حمایت از ناشرین کتاب گفت: استانداری اعتباری برای حمایت از ناشران ندارد و این حمایت به صورت رایانه‌هایی است که از سوی ارشاد تامین می‌شود صورت می‌گیرد.
 

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار