برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان به میزبانی مازندران

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان به میزبانی مازندران گفت:۹۰ هزار بوکسور در کشور سازماندهی شده است.
کد خبر: ۱۵۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 23 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، احمد ناطق نوری اظهار داشت: در جامعه ما ورزش بوکس با وجود استعدادهای فراوان هنوز به حق واقعی خود دست نیافته  است.

وی افزود: برنامه‌های خوبی برای نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده است و اردوهای داخلی و برون مرزی مختلفی برای آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم ملی در آینده خواهیم داشت.

ناطق نوری با بیان اینکه بیش از 90 هزار بوکسور در کشور سازماندهی شدند، افزود: اکنون بوکسورهای کشور در پنج رده نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و نیمه حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

وی به برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان به میزبانی مازندران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سطح کیفی این مسابقات بسیار  مناسب بوده و جوانان با استعدادی در این رشته شناسایی شد.

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: باید به این  ورزش توجه بیشتری شود و بودجه‌ها نیز ساخت خانه‌های بوکس استان اختصاص یابد.

وی گفت: مطمئن هستم در این رشته ورزشی 4 تا 5 سهمیه المپیک را کسب خواهیم کرد که جاسم دلاوری در رده نیمه حرفه‌ای سهمیه المپیک را کسب خواهد کرد.

ناطق نوری افزود: اگرمی‌خواهیم این ورزش را در آسیا و جهان مطرح کنیم باید همه مسئولان از این ورزش و ورزشکاران حمایت کنند.

وی بیان داشت: برای ساخت خانه بوکس آزادی تهران تاکنون دو تا سه میلیارد تومان هزینه شده است که برای اتمام آن به سه میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز بوده که امیدواریم رئیس جمهور و معاون برنامه‌ریزی وی در این امر هرچه زودتر اقدام کنند.

رئیس فدراسیون بوکس بیان داشت: این مسابقات مقدمه‌ای برای کسب سکوهای جهانی و مسابقات مهم بین المللی بوده که سطح مسابقات خوب بود و اعضای تیم ملی از قهرمانان این  مسابقات انتخاب می‌شوند.

تسنیم

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار