احترام ارباب رجوع برمسئولان واجب است

فرماندار ملایر گفت: احترام ارباب رجوع بر مسئولان واجب است.
کد خبر: ۱۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹ 19 March 2015

فرماندار ملایر گفت: احترام ارباب رجوع بر مسئولان واجب است.

به گزارش فارس؛مصطفی آزادبخت در آخرین شورای اداری ملایر در سال جاری، اظهار داشت: در بسیاری از امور توانستیم شعار رهبری را محقق کنیم و در مواردی نیز با ضعف و کاستی‌هایی مواجه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و تدبیر و برنامه‌ریزی دولت یازدهم سال موفقی را برای نظام رقم زد گفت: با مقاومت مردم در برابر تحریم‌های  ظالمانه استکبار توانستیم برنامه‌ریزی جدی و حساب شده‌ای را در مقابل دشمن داشته باشیم.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه دولت با صداقت، خدمت به مردم و پرهیز از حاشیه‌ مسیر خود را طی می‌کند عنوان کرد: مدیران نیز باید در این زمینه با ارائه خدمت درست به مردم دولت را یاری کنند.

وی با اشاره به اقدامات ادارات ملایر در سال جاری تصریح کرد: بیش از 90 درصد ادارات ملایر عملکرد قابل قبولی را داشتند.

آزادبخت ادامه داد: برخی مدیران نیز ضعف‌ها و کاستی‌هایی را داشتند که باید برای سال آینده با عزم جدی و تلاش بیشتر نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی با اشاره به هماهنگی بین مدیران شهرستان تصریح کرد: مدیران باید در کار خود عدالت‌محوری و ضابطه‌مندی را رعایت کنند و از پارتی‌بازی، اختلاف و دودستگی به شدت بپرهیزند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه نظام اسلامی ما بر پایه ضابطه و عدالت‌محوری بنا شده، خطاب به مدیران یادآور شد: احترام ارباب رجوع واجب بوده و آشنا و غیر آشنا ندارد.

وی تأکید کرد: معتقدم مدیری موفق است که در ارائه خدمت بین مردم فرقی نگذارد.

آزادبخت با اشاره به اینکه سال آینده سال مهمی برای کشور است به مذاکرات هسته‌ای و نتایج آن اشاره کرد و گفت: هدایت‌های مقام معظم رهبری تاکنون باعث تقویت روحیه تیم مذاکره‌کننده ایران شده تا برای دفاع از حقوق ملت ادامه مسیر شهدا را طی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال آینده موضوع انتخابات در کشور مطرح است گفت: مسئولان و مدیران باید در انتخابات بی‌طرف بوده و نباید از امکانات بیت‌المال و ساعت اداری به نفع کاندیدایی استفاده کنند.

فرماندار ویژه ملایر یادآور شد: همه کاندیداها برای ما محترم هستند و مسئولان نیز باید فضای سالم را برای انتخابات فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به تدابیر ستاد تسهیلات نوروزی در ملایر تصریح کرد: تدابیر با همکاری ادارات و نهادها برای ورود مسافران به شهرستان اندیشیده شده است.

آزادبخت بیان کرد: در این زمینه نیروی انتظامی به عنوان برقرارکننده امنیت جامعه مسئولیت آسایش و امنیت مردم و مسافران را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه با هر نوع جرم و هنجارشکنی توسط افراد شرور برخورد می‌شود گفت: نیروی انتظامی با جدیت این موضوع را در صدر امور خود قرار داده و از یک مورد شرارت هم نمی‌گذرد.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه در نخستین شورای اداری سال جدید مدیران برتر شهرستان معرفی می‌شوند تأکید کرد: مدیران با تلاش و جدیت بیشتری به مردم خدمت کنند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار