کمپ‎‎های کویرنوردی یزد میزبان گردشگران نوروزی

معاون سرمایه‎‎گذاری ادره کل میراث فرهنگی استان یزد از آمادگي کمپ‏‏های کویرنوردی یزد براي پذیرایی از گردشگران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳ 19 March 2015
کمپ‎‎های کویرنوردی یزد میزبان گردشگران نوروزیبه گزارش تابناک یزد، "محمدرضا نصیری" در این خصوص گفت: استان یزد با داشتن جاذبه‏‏های تاریخی، فرهنگی و طبیعی فراوان هرساله در ایام نوروز شاهد حضور گردشگران و مسافران زیادی است.

وي افزود: حضور مسافران و اسکان آنان در این شهر تاریخی سبب می‏‏شود كه آنها ضمن بازدید از جاذبه‎‎های تاریخی، از جاذبه‎‎های خاص طبیعی شهر نظیر کمپ‏‏های کویرنوردی بازدید و ساعاتی را در دل کویر با آرامش سپری کنند.

نصيري تصریح کرد: کویرها از جمله جاذبه‏‏های طبیعی شهر یزد هستند که با ايجاد کمپ‎‎های کویری در شهرستان‎‎های مختلف این استان از جمله شهرستان‎‎های یزد، اشکذر، اردکان و بافق، امکان بازدید و استفاده از آرامش و لذت یک روز در کویر فراهم شده است.

وي خاطرنشان کرد: هفت کمپ به صورت دائمی و چهار کمپ موقت براي رفاه حال مسافرین در ایام نوروز 94 آماده هستند که در بخش‎‎های کویرنوردی، شترسواری، سافاری و غيره به ارائه خدمات به گردشگران می‏‏پردازند.

به گزارش ایسنا، این مقام مسئول در پايان با تاكيد بر نظارت كامل و مستمر کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی یزد در طول سال بر فعالیت‎‎های اين كمپ‏‏های گردشگری، ياداور شد: فهرست کمپ‏‎‏هاي فعال استان در ايام نوروز در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان موجود است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار