تحریم های موشکی نشان از نقض برجام و قابل اعتماد نبودن آمریکا است

امام جمعه موقت شهرستان گنبدکاووس بااشاره به تصویب تحریم های جدید علیه برنامه موشکی ایران توسط آمریکا، این تحریم ها را نشان دهنده نقض برجام و قابل اعتماد نبودن این کشور استکباری دانست.
کد خبر: ۱۵۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷ 02 January 2016
حجت الاسلام و المسلمین حجت الله قربانی درخطبه های عبادی -سیاسی این هفته نمازجمعه، درجمع نمازگزاران گنبدی ظهار داشت: آمریکا و متحدانش خوی استکباری دارند و به گفته مقام معظم رهبری قابل اعتماد نیستند.
وی با قدردانی از مواضع بموقع رئیس جمهوری درقبال تحریم های جدید موشکی و دستور به وزیر دفاع کشور برای افزایش توانمندی دفاعی و موشکی، گفت: ملت ایران می داند که آمریکا دشمن درجه اول اسلام و انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام قربانی اضافه کرد: دشمنی آمریکا و متحدانش با ملت ایران تا زمانی است که ملت ایران دست از آرمان ها و ارزش های خود بردارند و دنباله رو سیاست استکباری و فرهنگ منحط آنان باشند اما این آرزو را به گور خواهند برد.
وی تصریح کرد: آمریکا و متحدان اروپایی و منطقه ای آنان بدانند که ملت ایران درسایه تعالیم روح بخش اسلام و منویات رهبری تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون خویش در برابر جبهه استکبار می ایستد و از ملت های مظلوم جهان نیز حمایت خواهد کرد.
امام جمعه موقت گنبدکاووس همچنین باگرامیداشت مناسبت های پیش رو ازجمله 17 دی سالروز کشف حجاب ازسوی رضاخان پهلوی، گفت: مساله حجاب و عفاف از مسائل مهم دینی است و همه مومنان بویژه بانوان باید به آن پایبند باشند.
وی بابیان اینکه حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است و فرد و جامعه را از گناه باز می دارد، افزود: خانواده ها باید فرزندان خویش را از کودکی به رعایت حجاب و عفاف ترغیب و تشویق نمایند.
حجت الاسلام قربانی همچنین پیروزی های اخیر ارتش و نیروهای مردمی کشورهای سوریه، عراق و یمن و وارد کردن ضربات و خسارت سنگین به مواضع گروهک های تروریستی را تبریک گفت.
امام جمعه موقت گنبدکاووس درخطبه اول نمازجمعه این هفته به مساله نفاق در امت اسلام اشاره کرد و گفت: نفاق یا دورویی از صدر اسلام تاکنون خسارت های زیادی به امت اسلامی وارد کرده است که نفوذ فرهنگی دشمنان و نیز حمایت های عربستان از گروهک های تکفیری مصداق های امروزی نفاق هستند.
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار