تمام دغدغه های رانندگان تاکسی در گیوی

برخی فکر کنند که درآمد رانندگان تاکسی خیلی زیاد است، اما در کنار هزینه بنزین، روغن و استهلاک تاکسی این مسئله رد می‌شود.
کد خبر: ۱۵۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ 02 January 2016

یکی از سخت‌ترین شغل‌ها، شغل «راننده تاکسی» است که باید در تمام فصول سال از صبح تا شب در خیابان‌ها رانندگی کند و اگر چند روزی قصد سفر کردن، استراحت کردن در منزل را داشته باشد، یا بیمار باشد و نتواند کار کند، از مزد آن روز بی‌بهره می‌ماند. در واقع این شغل، شغلی بدون مرخصی است و سرما و گرما هم سرش نمی‌شود!

به گزارش گیویمیز، وقتی پای درد دل رانندگان تاکسی‌در شهر گیوی می‌نشینید و با آن‌ها همدل می‌شوی، سختی شغلشان را بیشتر درک میکنید.

شاید برخی فکر کنند که درآمد رانندگان تاکسی خیلی زیاد است، اما در کنار هزینه بنزین، روغن و استهلاک تاکسی این مسئله رد می‌شود.

حتی بسیاری از رانندگان تاکسی معتقدند که اگر درآمد ما زیاد هم باشد چون روزانه آن را دریافت و خرج خانه می‌کنیم در واقع چیزی برایمان نمی‌ماند و اگر مانند سایر شغل‌ها درآمد ماهانه داشتیم برایمان بهتر بود.

این روز ها کرایه تاکسی رانان در شهر گیوی بنا بر مصوبه اردیبهشت ماه شورای شهر، 20 درصد افزایش یافته است اما تاکسی رانان همچنان ناراضی هستند.

با کمی تامل و هم سخن شدم با این قشر زحمت کش جامعه می توان نارضایتی آنها را به حق و بجا مطرح کرد.

افزایش قیمت بنزین، کمبود پول خرد، مسیر سراشیبی و سربالایی بصورت مستمر و مداوم آن هم همه روزه، بالا بودن قیمت تعویض روغنی، استهلاک، تحمل بدخلقی‌ها، رفتارهای ناشایست، درگیری‌های لفظی مسافران و دهها موارد دیگری که موجب نارضایتی تاکسیرانان شهر گیوی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار