استاندار قم:

بهداشت و درمان قم اقدامات خوبی در سال 93 انجام داد

استاندار قم گفت: بهداشت و درمان قم با مدیریت عالی و معاونین دانشمند، فرهیخته و پرکاری که دارد اقدامات بسیار خوبی در سال جاری انجام داده است که امیدوارم در سال 94 این امر چشمگیرتر از قبل باشد.
کد خبر: ۱۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵ 20 March 2015
به گزارش تابناک از قم، حجت‌الاسلام والمسلیمن محمد صادق صالحی‌منش در آیین افتتاح پایگاه بین جاده‌ای اورژانس 115 مارال ستاره قم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: باتوجه به انقباض مالی دولت، سخن مقام معظم رهبری که فرموده‌اند "مسائل کشور را با تحریم‌ها گره نزنید" و تجربه‌ام در استانداری قم، پی برده‌ام اگر به مردم ارزش داده و در امور مختلف شریک خود قرار دهیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
وی با بیان اینکه جملات امام(ره) در حمایت از مردم نشانگر راه درست در کارها بود، ابراز کرد: باتوجه به تحریم‌ها، دولت وظیفه دارد کارها را به مردم واگذار کند تا بخش خصوصی با پتانسیل بالا و همت بلندی که دارد امور را پیش ببرد.
استاندار قم تصریح کرد: بیشترین کمک در پیشرفت کارها را مراجع تقلید و سرمایه گذاران انجام می‌دهند تا مردم در رفاه و آسایش باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش تاکید کرد: از فرماندار و معاونینم تقاضا دارم تا می‌توانیم به بخش خصوصی کمک کنیم چرا که اقدامات آنها باعث پیشرفت قم می‌شود ولی ما نیز توقع داریم وقتی دولت حمایت می‌کند بخش خصوصی نیز کارهای خود در جهت پیشرفت استان را سریع‌تر انجام دهد.
وی خاطر نشان کرد: بهداشت و درمان قم با مدیریت عالی و معاونین دانشمند، فرهیخته و پرکاری که دارد اقدامات بسیار خوبی در سال جاری انجام داده است و امیدوارم آقای ایرانی‌خواه و معاونین‌شان با تجربیاتی که کسب کردند، در سال آینده جهش چشمگیری در بهداشت و درمان قم ایجاد کنند.
استاندار قم گفت: اکنون نیز که دولت تدبیر و امید بیشترین حمایت خود را از وزارت بهداشت و درمان دارد و انقلابی در این وزارتخانه ایجاد کرده است امیدواریم بتوانیم در این بخش قم را به عنوان الگوی نمونه در کشور معرفی کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش افزود: دکتر روحانی در سفر اخیرشان به قم خبر از ساخت بیمارستان هزار تخت‌خوابی دادند که بنده از معاونینم و مسئولان بهداشت و درمان قم می‌خواهم هرچه زودتر زمین این بیمارستان را مشخص کنند تا کارهای ساخت آن سریع‌تر انجام شود.
وی تصریح کرد: قرار است بیمارستان هزار تخت‌خوابی با همکاری بخش خصوصی ساخته شود اما رئیس جمهور محترم اعلام کردند اگر بخش خصوصی در این کار وارد نشد دولت برای ساخت این بیمارستان اقدام خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار