برگزاري تظاهرات علیه جنایت رژیم آل سعود در شهرکرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تظاهرات اعتراض آمیز مردم ولایت‌‎مدار شهرستان شهرکرد در محکومیت جنایت رژیم آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمرالباقرالنمر سه شنبه 15 دی‌ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 05 January 2016

 علی گرجی در جلسه ویژه برنامه‌ریزی برگزاری تظاهرات علیه جنایت جدید عربستان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تظاهرات روز سه شنبه ساعت 10 صبح از میدان 12 محرم شهرکرد آغاز می‌شود و تا چهارراه بازار ادامه می‌یابد.

 

وی شهادت آیت الله شیخ نمر را موجب تسریع حرکت انقلابی مردم مسلمان عربستان تا سرنگونی رژیم منحوس آل سعود دانست و افزود: این روحانی برجسته و رهبر شیعیان عربستان به دست جلادان وهابی تندروی رژیم منفور آل سعود باعث جاری شدن خون تازه‌ای در شریان‌ها و پیکره اسلام خواهد شد و صدای زنگ مرگ رژیم منحوس سعودی را به صدا در آورده است.

 

گرجی شکست‌های پی در پی و مفتضحانه در بحرین، یمن و عراق را عامل این جنایت دانست و تصریح کرد: صدای حق گوی و کلام نورانی شیخ نمر هرگز با شهادتش خاموش نخواهد شد.

 

وی با اشاره به جنایات اخیر عربستان در کشتار شیعیان، گفت: خون به ناحق ریخته شده رهبر برجسته شیعیان عربستان، موجب خواهد شد که شیخ نمرهای دیگری پا به عرصۀ گیتی بگذارند  که به یاری الهی موجب تسریع در روند حرکت‌ها و انقلاب‌هایی در کشورهای تحت ستم و دیکتاتور و مستبد، همچون آل سعود خواهد شد .

 

به گفته وی، در سراسر کشور تظاهرات اعتراض آمیز به جنایات آل سعود در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار