۳۴۳ کیلوگرم تریاک و حشیش در استان یزد کشف شد

کد خبر: ۱۵۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 07 January 2016

به گزارش تابناک یزد،فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۳۴۳ کیلوگرم تریاک و حشیش از قاچاقچیان و دستگیری ۷ نفر از قاچاقچیان خبر داد.

سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: قاچاقچیان محموله 26 کیلوگرمی حشیش و 271 کیلوگرمی تریاک را از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به پایتخت را داشتند که در عملیات ضربتی ماموران پلیس و در محورهای کویری استان یزد شناسایی و دستگیر شدند.

کاکاوند با اشاره به دستگیری پنج نفر از سوداگران مرگ، افزود: در این عملیات دو دستگاه خودرو سواری مربوط به قاچاقچیان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان از ابتدای امسال تاکنون کشفیات بسیار چشمگیر و مهمی به دست آمده و چندین باند اصلی واردکننده موادمخدر، متلاشی شده است.

وی افزود: همچنین شب گذشته ماموران ایستگاه بازرسی هرات شهرستان خاتم، یک دستگاه خودروی پژو 206 که از کرمان به سمت قم در حرکت بود را متوقف کردند.

کاکاوند افزود: ماموران پس از متوقف‌کردن خودرو، در بازرسی از آن 46 کیلوگرم تریاک را که در 41 بسته پلاستیکی به طرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی یزد خاطرنشان کرد: در این رابطه یک زوج قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی، معرفی شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار