خبر خوش برای متقاضیان وام ازدواج

در اجراي بخش دوم طرح خروج از رکود دولت تدبير و اميد‌، مرحله اول صدور کارت‌هاي اعتباري خريد کالاي ايراني‌، با تمهيدات و شرايط زير از تاريخ 94.10.19 انجام می شود.
کد خبر: ۱۶۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱ 09 January 2016
به گزارش تابناک یزد، بانک مرکزی ج.ا.ا در اطلاعیه شماره یک خود تکلیف متقاضیان وام ازدواج را برای استفاده همزمان از کارت خرید اعتباری مشخص نمود:

"تمامي زوج‌هايي که مشمول تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج بوده و در در سامانه قرض‌الحسنه ازدواج ثبت‌نام نموده ليکن تاکنون موفق به دريافت تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج نشده‌اند، مي‌توانند علاوه بر تسهيلات مزبور، کارت اعتباري خريد کالاي ايراني نيز درخواست کنند.
به اين منظور در چارچوب فصل (ح) دستورالعمل صدور کارت اعتباري مرابحه، حسب درخواست متقاضيان، براي هر يک از زوجين تا سقف پنجاه ميليون ريال، کارت اعتباري خريد کالاي ايراني صادر مي‌شود. ضوابط و مدارک لازم براي دريافت کارت اعتباري همانند تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج بوده و اين کارت‌ها در بانکي که توسط زوجين معين شده است، صادر و تحويل مي‌شوند.


درخواست کارت‌ اعتباري خريد کالاي ايراني از طريق تارنماي سامانه قرض‌الحسنه ازدواج بانک مرکزي و با در دست داشتن کد رهگيري مربوط به درخواست تسهيلات ازدواج از تاريخ 94.10.19 امکان‌پذير است.
مجدداً تاکيد مي‌شود که درخواست و دريافت کارت اعتباري خريد کالاي ايراني به هيچ عنوان موجب تاخير يا محروميت از تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج نبوده و اين تسهيلات مطابق با روال گذشته و با تامين منابع توسط بانک عامل تخصيص خواهد يافت."
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار