مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام؛

وزنه‌بردار ایلامی به مسابقات آسیایی دعوت شد

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام از دعوت از وزنه‌بردار ایلامی برای حضور در مسابقات آسیایی خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 10 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام از دعوت از وزنه‌بردار ایلامی برای حضور در مسابقات آسیایی خبر داد.

بهروز حیدرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: علی هاشمی یکی از وزنه‌برداران قدر استان ایلام بوده که برای شرکت در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شده است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: علی هاشمی از سوی حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری برای شرکت در این اردوی امادگی دعوت به عمل آمده و این ورزشکار به این اردو اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: این ورزشکار از بین ورزشکاران قدر کشورمان دعوت شده و در مجموع 13 ورزشکار در این اردوی آمادگی حضور یافته و خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی آماده می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: قرار است دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری برای شرکت در رقابت‌های وزنه‌برداری آسیایی و کسب سهمیه المپیک ریو 2016 با حضور ورزشکاران قدر این رشته ورزشی در تهران برگزار شود.

حیدرزاده تصریح کرد: هاشمی ورزشکار قدر ایلامی با آمادگی کامل در این اردو حاضر شده و قطعا با اعزام به این مسابقات نتایج درخور مردم استان ایلام و کشورمان به دست خواهد آورد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: درخشش این ورزشکار ارزنده و دیگر ورزشکاران استان ایلام در رقابت‌های مختلف ورزشی مایه فخر و مباهات دست‌اندرکاران ورزش استان ایلام است.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی به سهم خود در راستای توسعه ورزش استان ایلام از هیچ کوششی دریغ نکرده و در این راستا با برنامه‌ریزی منسجمی وارد کار شده است./پ
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار