مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا (س) در حرم کریمه اهل بیت برگزار شد

مراسم عزاداری شب شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) دوشنبه شب با حضور گسترده زائران در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶ 24 March 2015
به گزارش تابناک قم، در این آیین باشکوه رییس فرهنگستان علوم اسلامی قم، با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: آن حضرت درپیشگاه خداوند متعال مقام و جایگاه والایی دارند که ملائکه به آن غبطه می خورند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی میرباقری افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) دارای 9 نام می باشد که از سوی خداوند برای ایشان انتخاب شده که از آن جمله می توان به فاطمه ، صدیقه ، زکیه ، زهرا و محدثه اشاره کرد که هر اسم ناظر بر مقامات آن حضرت می باشد.

وی با اشاره به اینکه افرادی که محبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بویژه حضرت فاطمه زهرا(س) را داشته باشند ، از عذاب دور خواهند بود، خواستار پیروی از سیره و زندگی گوهربار آن حضرت شد.

دراین آیین ، عزاداران حضرت فاطمه زهرا (س) که زائران از سراسر کشور نیز درمیان آنان موج می زد، درغم جانسوز شهادت آن حضرت به سوگ نشسته و بر سر و سینه زدند.

این گزارش حاکیست ، امشب هیات های عزاداری نیز با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به سوگواری پرداخته و در غم جانسوز شهادت آن حضرت اشک ماتم ریختند.

مراسم عزاداری و سوگواری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد مقدس جمکران ،مساجد ، تکایا ، حسینیه ها و مقابر امامزادگان با حضور گسترده مردم و زائران از سراسر کشور نیز برگزار شد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار