نماینده فوتبال فارس در آخرین دقیقه پیروزی را از دست داد

نماینده فوتبال فارس در ادامه دیدارهای مرحله پایانی مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور در دیدار برابر نماینده مسجد سلیمان در آخرین دقیقه پیروزی را از دست داد و به تساوی بسنده کرد.
کد خبر: ۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸ 29 January 2015

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای دور دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان که چهارشنبه شب برگزار شدتیم فوتبال شاهد شهرداری فیروزآباد فارس برابر حریف خود به تساوی دست یافت.

تیم‌های فوتبال شاهد شهرداری فیروزآباد فارس و نفتون مسجد سلیمان در شرایطی به مصاف هم رفتند که نماینده فارس به دنبال کسب دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها بود و تا آخرین ثانیه‌های بازی نیز به هدف خود رسیده بود اما گل دیرهنگام حریف، پیروزی را از چنگ شهرداری فیروزآباد درآورد.

در این بازی تیم شاهد شهرداری فیروزآباد با گل مصطفی جلالی از حریف خود پیش افتاد اما پنالتی دقیقه 93 تیم نفتون مسجد سلیمان سبب شد نماینده فارس در این مسابقه نیز پیروزی را از دست بدهد.

شاهد فیروز آباد با این تساوی امتیازی شد در حالی که یک پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست در کارنامه دارد و در جدول رده بندی 12 تیمی در رده هشتم قرار گرفته است و در مسابقات آینده برای رسیدن به جمع صدرنشینان تلاش می‌کند.

این در حالی است که شاهد در مسابقه قبلی خود برابر تیم پویندگان تلاش مرودشت به پیروزی روحیه بخش یک بر صفر رسیده بود اما پیش از آن در شیراز 3 بر سفر به تیم آرمان کارای شیراز باخت.

در این گروه تیم‌های استانداری کرمانشاه، شهرداری فیروزآباد فارس، پویندگان تلاش مرودشت، برق شیراز، شهرداری ماهشهر، فرهنگ رامهرمز، شهرداری اراک، نفتون مسجد سلیمان، شاهین بوشهر، کارای شیراز، شهرداری زاهدان و میناب طیور هرمزگان حضور دارند.

تیم فوتبال شاهد شهرداری فیروز آباد فارس در هفته ششم این رقابت‌ها در مسابقه‌ای حساس به دیدار تیم پرسپولیس زاهدان می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار