اعزام 37 کاروان دانش آموزی ناحیه 2کرج به حرم امام راحل

کد خبر: ۱۶۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 25 January 2016


مدیر اداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج در تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر این ناحیه گفت: 37 کاروان دانش آموزی در این ایام به حرم مطهر امام راحل (ره ) اعزام خواهیم کرد.

فرشته فهمیده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانش آموزان سرود ولایت را در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران طنین انداز خواهند کرد.

وی گفت: زنگ گلبانگ انقلاب در تمام مدارس ناحیه و به طور ویژه درشش مدرسه در شهرستان فردیس نواخته می شود که در مدرسه شهید احمدی روشن همراه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خواهد بود.

فهمیده گفت:به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تهیه کیک 10 متری را در مدرسه فرزانگان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی خواهیم داشت.

اجرای مراسم در گلزار شهدای شهرستان فردیس و اجرای برنامه سرود توسط کاروان دانش آموزی در روز 22 بهمن،افتتاح پژوهشسرای دانش آموزی در فلکه دوم فردیس و برگزاری جشنواره غذاهای سنتی از دیگر برنامه های اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج می باشد.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج گفت:بیش از 57 برنامه درون مدرسه ای نیز برای ایام دهه فجر تدارک دیده شده که توسط مدارس اجرا خواهد شد.

فهمیده افزود: کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر ناحیه 2 با تشکیل نشست های متعددی برنامه های تاثیرگذاری در حوزه های فرهنگی ، بصیرتی و ورزشی را برای اجرا در سطح مدارس و مراکز آموزشی تدوین و ابلاغ کرده است.

اداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج حدود 86 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار