تلاش برای تحقق مدیریت واحد شهری در یزد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری یزد از تلاش برای تحقق مدیریت واحد شهری در یزد خبر داد و گفت: لازمه ساماندهی و توسعه شهر، برخورداری شهر از یک مدیریت واحد شهری است.
کد خبر: ۱۶۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 26 January 2016

به گزارش تابناک یزد،مسعود تاج آبی  با بیان اینکه در سطح شهر، دستگاه‌های خدمات رسانی بسیاری مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: در حال حاضر هر یک از این دستگاه‌های خدمات رسان، رویه مدنظر خود را برای خدمت رسانی به مردم اجرایی می کنند.

وی عنوان کرد: از جمله این دستگاه ها می توان به آب و فاضلاب، گاز، راهنمایی و رانندگیف معاونت حمل و نقل و ترافیک، معاونت خدمات شهری، معاونت عمرانی، نواحی شهرداری و ... اشاره کرد.

تاج آبی بیان کرد: با توجه به تعدد این دستگاه‌ها، سامانه صدور مجوز حفاری‌ها در راه اندازی شد که از این پس مجوز حفاری به شهروندان و دستگاه‌های خدمات رسان از طریق این سامانه به صورت الکترونیکی صادر می شود.

مدیرعامل فاوای شهردار یزد یادآور شد: کارگاه آموزش سامانه صدور مجوز حفاری‌ها برای اعطای امتیاز صدور الکترونیکی مجوز حفاری به شهروندان، در دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک یزد نیز برگزار شده است.

وی یادآور شد: با راه اندازی این سامانه و استفاده از آن در دفاتر پیشخوان دولت، یکی از مشکلات دیرینه شهروندان در زمینه نا هماهنگی بین شهرداری و دستگاه‌های برقرار کننده انشعابات شهری در ارتباط با تاخیرها، بی‌نظمی و تعدد عملیات حفاری برطرف خواهد شد.

تاج آبی بیان کرد: این سامانه، مخصوص انشعاب شرکت‌های خدماتی است و برای ثبت درخواست‌های مربوط به اخذ مجوز حفاری بین شهرداری و این شرکت‌ها‌ فعال شده که این امور به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: صدور الکترونیکی مجوز حفاری با سرعت بخشی به ارائه خدمات و افزایش کیفیت، سبب کاهش مراجعات، اطلاع‌رسانی لحظه‌ای و شفاف‌سازی پروژه‌ها و اقدامات مربوط به حفاری‌های سطح شهر خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار