توقیف خودروهای متخلف درفامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از توقیف 10 دستگاه خودرو با بیش از 180 میلیون ریال خلافی در هفته اخیر خبر داد و گفت: بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات راهور خودروهای دارای خلافی معوق، روانه پارکینگ می‌شوند.
کد خبر: ۱۷۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 26 January 2016

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از توقیف 10 دستگاه خودرو با بیش از 180 میلیون ریال خلافی در هفته اخیر خبر داد و گفت: بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات راهور خودروهای دارای خلافی معوق، روانه پارکینگ می‌شوند.

به گزارش فارس،بزرگعلی نوری اظهار کرد: مأموران پلیس راهور شهرستان فامنین در هفته اخیر هنگام کنترل وضعیت تردد در معابر 10 دستگاه خودروی متخلف که دارای خلافی پرداخت نشده بودند را به استناد ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهور، توقیف و روانه پارکینگ کردند.

وی افزود: بر اساس قانون، در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به بیش از 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می‎کند، چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین بیان کرد: ‌با استعلام انجام‌شده مشخص شد، مبلغ خلافی 10 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه زانتیا، پنج دستگاه کامیون، یک دستگاه اتوبوس و سه دستگاه پژو 405 بیش از 10 میلیون ریال بوده است و تاکنون اقدامی برای پرداخت خلافی معوقه نکرده‌اند.

وی با تأکید بر تشدید برخورد و جلوگیری از تردد خودروهای متخلف گفت: در مجموع مبلغ خلافی این خودروها 180 میلیون ریال بود که طبق قانون خودروهای توقیف و روانه پارکینگ شدند.

نوری بیان کرد: مأموران پلیس راهور شهرستان فامنین همچنین تعداد دو جلد گواهینامه رانندگی را به دلیل داشتن 42 نمره منفی و مثبت بودن تست اعتیاد به استناد مواد 10 و 7 از قوانین رسیدگی به تخلفات راهور توقیف کردند.

وی تأکید کرد: با اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهرستان به هیچ وجه به رانندگان متخلف و قانون گریز اجازه طی مسیر داده نمی‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: با رانندگانی که اقدام به هنجارشکنی یا تبلیغ مظاهر فرهنگ غرب کنند و قصد اشاعه آن را داشته باشند، به شدت برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار