سرقت 1700 کیلوگرم سیم برق

رئیس اداره برق بهنمیر گفت: یک‌هزار و 700 کیلوگرم سیم برق به ارزش 426 میلیون ریال از ابتدای امسال در این شهر سرقت شد.
کد خبر: ۱۷۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 26 January 2016
به گزارش آرمان، یعقوب حیدری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سرقت سیم برق در بهنمیر اظهار کرد: تاکنون 41 مورد سرقت سیم برق در این بخش گزارش شده است.وی با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود یک‌هزار و 700 کیلوگرم سیم برق سرقت شده است، ارزش ریالی آن را 426 میلیون ریال دانست و افزود: با جایگزینی انجام شده خسارت وارده 700 میلیون ریال است.

رئیس اداره برق بهنمیر با بیان اینکه 67 درصد از سرقت‌ها در سطح روستاها و 33 درصد در سطح شهر بوده است، تصریح کرد: با همکاری پلیس تاکنون توانستیم بسیاری از سارقان را دستگیر و موجب کاهش سرقت سیم برق نسبت به سال گذشته در سطح بخش شویم.وی با بیان اینکه تعداد مشترکان برق بخش بهنمیر 10 هزار و 625 مشترک است که از این تعداد 46 درصد مشترک برق روستایی و 54 درصد شهری است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 11 پروژه در سطح بخش بهنمیر اجرا شده است.

حیدری افزود: این پروژه‌ها در قالب توسعه و احداث خطوط شهری و روستایی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق، نصب 15 دستگاه ترانسفورماتور برای رفع ضعف و تامین برق مشترکان جدید بوده است.

رئیس اداره برق بهنمیر احداث پنج کیلومتر فشار ضعیف و 5/2 کیلومتر شبکه فشار متوسط از ابتدای سال تاکنون را از دیگر پروژه‌های برق این بخش دانست و خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بروشور با موضوعات مختلف درباره کاهش تلفات، آموزش صرفه‌جویی از نیروی برق و اطلاع‌رسانی درباره اشکالات شرعی استفاده از برق‌های غیرمجاز از جمله اقدامات در این بحث بوده است.

وی همچنین با اشاره به نصب بنرهای متنوع تبلیغاتی بر روی تیرهای برق، بیان کرد: برخی به دلیل نداشتن آگاهی لازم برای نصب بنر بر روی تیرهای برق مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کنند که برای جلوگیری از این امر با ارسال نامه‌هایی برای توجیه این افراد توانستیم تا حدودی از مشکل فوق کم کنیم.

رئیس اداره برق بهنمیر نصب بنرهای متنوع تبلیغاتی بر روی تیرهای برق را موجب برق‌گرفتگی عابران در مواقع طوفان و عدم دسترسی آسان ماموران اداره برق برای رفع مشکلات برق دانست./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار