معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مازندران

اقتصاد کشور به‌وجود کشاورزان رونق دارد

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مازندران گفت: باید بیشتر در زمینه هموار کردن مشکلات پیش‌روی کشاورزان اقدام شود، زیرا اقتصاد کشور به‌وجود کشاورزان رونق دارد.
کد خبر: ۱۷۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 05 February 2016
به گزارش تانباک مازندران، مهدی رازجویان در همایش کشاورزی و اقتصاد مقاومتی که همراه با تجلیل از تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی در میاندورود برگزار شد، با بیان اینکه مازندران قطب اصلی کشاورزی محسوب می‌شود، اظهار کرد: با وجود اینکه اکثر افراد در مازندران به کشاورزی اشتغال دارند، اما بیشترین محصولات صادراتی این استان، سیمان است.

وی افزود: با مشکلات زیادی در بحث صادرات مرکبات روبه‌رو هستیم که متأسفانه تا وقتی که بین بخش دولتی و خصوصی هم افزایی برقرار نباشد، هم‌چنان این مشکلات وجود دارد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مازندران حمایت از تولیدات داخلی را یکی از موارد حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: باید بیشتر در زمینه هموار کردن مشکلات پیش‌روی کشاورزان اقدام شود، زیرا اقتصاد کشور به‌وجود کشاورزان رونق دارد.

رازجویان اضافه کرد: 200 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه گلخانه‌ها در سفر رئیس جمهور به مازندران مصوب شده است که این تخصیص اعتبار تا سال 95 ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه باید در زمینه تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی گام‌های موثری برداشته شود، ادامه داد: فارغ‌التحصیلان زیادی در بخش کشاورزی فاقد شغل هستند که در تلاش زمین‌های شیبدار برای ایجاد شغل هستیم.

وی در پایان گفت: استان مازندران از منابع آبی و زمین‌های حاصلخیز برخودار است که با صرف هزینه و ایجاد بستر مناسب در زمینه اشتغال گام‌های موثری برداشته خواهد شد.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار