پدیده 2 تراکتور 1

ناکامی تراکتور مقابل گربه سیاه

به گزارش تابناک تبریز،تراکتوبه گزارش تابناک تبریز،تراکتور در اکثر بازی هایی که به مصاف پدیده مشهد ناکام بوده است.
کد خبر: ۱۷۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 07 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،تراکتوبه گزارش تابناک تبریز،تراکتور در اکثر بازی هایی که به مصاف پدیده مشهد ناکام بوده است.

ژنرال نتوانست این طلسم را بشکند و دوباره مقابل این تیم تراکتور ناکام بود. این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود پدیده به اتمام رسید.

دیدار تیم های تراکتور سازی و پدیده مشهد در دقیقه ۴۸ دنبال می شد که به دلیل بارش برف و کولاک، بازی با دستور داور بازی متقوف و پس از حدود بیست دقیقه بازی از سر گرفته شد.

بازیکنان دقایقی به رختکن رفته بودند که پس از تصمیم داور به زمین بازگشتند.

تراکتورسازی 0 پدیده 1 (دقیقه 53، محسن یوسفی) : مشهدی ها توانستند از شرایط جوی بازی نهایت استفاده را بکنند و یک پنالتی از حریف بگیرند و در نهایت محسن یوسفی که پشت این پنالتی ایستاده بود توانست برای اولین بار در این بازی گلزنی کند.
 
تراکتورسازی 1 پدیده 1 (دقیقه 66، محمد ایرانپوریان) : یک پنالتی دیگر در این بازی نتیجه بازی را تغییر داد، این بار تراکتورسازان توانستند گلزنی کنند، پنالتی که از برخورد توپ به دست مدافع پدیده نصیب تبریزی ها شد با ضربه ایرانپوریان به دومین گل این بازی تبدیل شد.

تراکتورسازی 1 پدیده 2 (دقیقه 74، معین عباسیان) : سانتر مشهدی ها در این لحظه و در حالی که بازیکنان زیادی در محوطه تبریزی ها حضور داشتند با ضربه سر دقیق و زیبای معین عباسیان به گل دوم پدیده تبدیل شد.ر در اکثر بازی هایی که به مصاف پدیده مشهد ناکام بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار