اعلام محدودیت‌های ترافیکی22 بهمن در اردبیل

رئیس پلیس راهور شهرستان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرها و هسته مرکزی شهر اردبیل و همچنین مسیر برگزاری یوم‌الله 22 بهمن خبر داد.
کد خبر: ۱۷۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 10 February 2016

وحید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با هدف باشکوه برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن محدودیت‌های ترافیکی در طول خیابان امام حد فاصل ایستگاه سرعین تا میدان مصلای اردبیل، کوچه‌ها و معابر منتهی به این مسیر اعمال خواهد شد.

وی گفت: این اعمال محدودیت از ساعت هشت صبح فردا تا بعد از راهپیمایی 22 بهمن اعمال خواهد شد و با حرکت پرشور مردم به سمت میدان مصلی به تدریج از سمت ایستگاه سرعین محدودیت‌ها و اعمال مقررات خاص ترافیکی در این مسیرها برداشته خواهد شد و بازگشایی به تدریج برای رفت و آمد عادی مردم در خیابان‌ها به انجام می‌رسد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اردبیل از رانندگان خواست تا از پارک کردن خودروی خود از ساعت 24 امشب در مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و در طول خیابان امام از ایستگاه سرعین تا میدان مصلای اردبیل و خیابان‌ها و مسیرهای فرعی نظیر شریعتی به سمت سه‌راه دانش، شریعتی به سمت میدان یحیوی، چهارراه به سمت میدان ورزش، چهارراه امام به سمت میدان عالی‌قاپو، پیرعبدالملک و خیابان‌های منتهی به سی‌متری جداً پرهیز کرده و در صورت مشاهده خودروی متوقف شده خودروها به پارکینگ منتقل می‌شوند.

علی‌پور افزود: پلیس راهور اردبیل با تمام توان خود در روز راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در مسیرهای مختلف حاضر خواهد شد و تلاش جدی بر این خواهد بود تا در کنار تسهیل در تردد راحت مردم با استفاده از وسایط نقلیه عمومی در مسیر راهپیمایی حرکت موثری را در تسهیل عبور و مرورها انجام دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار