آیت‌الله سیفی‌مازندارنی:

انگلیس خوب فهمیده است که حضرات آیات جنتی، مصباح و یزدی هرگز از اصول خود نلغزیده‌اند

نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان استان مازندران گفت: دشمن خوب فهمیده است که حضرات آیات جنتی، مصباح و یزدی در طول حیات انقلاب به یمین و یسار کشیده‌ نشده‌اند و به همین دلیل همه تلاش خود را برای رأی نیاوردن آنها می‌کنند.
کد خبر: ۱۸۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 23 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله علی‌اکبر سیفی‌مازندرانی کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان استان مازندران با اشاره به دخالت رسانه‌های دشمن و تلاش برای تاثیر گذاری در رای نیاوردن برخی کاندیداها، اظهار کرد: نتیجه تلاش دشمنان برای اثر گذاری در انتخابات خبرگان همانند سابق فقط سبب رسوایی خودشان است.

وی ادامه داد: قطعا نتیجه این تلاش‌های مذبوحانه به صدا در آمدن کوس رسوایی آنان پس از حضور ملت و پیروزی دوستداران و پایبندان به انقلاب اسلامی است.

کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان استان مازندارن با اشاره به درخواست بی‌بی‌سی از مردم مبنی بر عدم رای دادن به حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح، دلیل این درخواست را اثر گذاری این آیات دانست و تاکید کرد:این مطلب روشن است که حضرات آیات جنتی و یزدی و مصباح از قبل از پیروزی انقلاب، در طول حیات جمهوری اسلامی، در زمان فتنه‌های رخ داده در حیات امام بزرگوار و پس از رحلت ایشان هرگز نلغزیدند و راسخ و ثابت قدم راه و نظر و مشی امام و رهبری را پیمودند.

وی با بیان اینکه دشمن خوب فهمیده است که این حضرات به یمین و یسار کشیده نشده‌اند و قصد به زانو در آوردن آنان را دارد گفت: دشمنان و رسانه‌های بیگانه به هر نحوی سعی در تخریب این بزرگواران دارد و می‌خواهد ملت را از نور وجود آنان محروم کند که مانند همیشه ناکام خواهد ماند.
 
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار