ثبت احوال مازندران کمتر از یک دققیه کد ملی افراد را اعلام می کند

مدیر کل ثبت احوال مازندران گفت: واجدین شرایط رای که به هر دلیلی با مشکل کد ملی مواجه هستند، با هماهنگی نماینده فرمانداری مستقر در شعب اخذ رای ، در کمتر از یک دقیقه شماره 10 رقمی کدملی فرد مورد نظر اعلام می شود.
کد خبر: ۱۸۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 26 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی رجبی افزود: رئیسان ثبت احوال شهرستان های مازندران در فرمانداری ها مستقر و با دراختیار داشتن سامانه ثبت احوال، آماده پاسخگویی به رای دهندگان هستند.


وی اضافه کرد: براساس قانون متولدین هفتم اسفندماه سال 1376 و روزها و ماههای قبل از آن واجد شرایط رای دادن دردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری هستند.


وی گفت: شرط سنی برای رای دادن در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشتن 18 سال تمام است.


وی واجدین شرایط اخذ رای درمازندران را دو میلیون و 235 هزار و 636 نفر اعلام کرد و اضافه کرد : داشتن اصل شناسنامه و شماره ملی 10 رقمی برای رای دهندگان طبق قانون الزامی است.


رجبی اضافه کرد : براساس آخرین آمار مجموع جمعیت مازندران حدود سه میلیون و 200 هزارنفر است که شماره 10 رقمی برای تمام جمعیت استان صادر شده است.


مازندران 12 کرسی در مجلس شورای اسلامی و چهار کرسی در خبرگان رهبری دارد. 


بر اساس اعلام ستاد انتخابات ، سه هزار و 45 شعبه اخذ رای با شش هزار و 90 صندوق برای جمع آوری آرای شهرندان مازندرانی پیش بینی شده است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار