خانه فرهنگ دانشجویی خوابگاه خواهران تجهیز شد

مدیر امور فرهنگی دانشگاه یزد از تجهیز خانه فرهنگ دانشجویی دانشگاه یزد، واقع در ساختمان تکتم پردیس خوابگاهی یک (خوابگاه خواهران) خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷ 01 March 2016
به گزارش تابناک یزد،دکتر سیدرضا جوادیان  با اشاره به بازدید معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از تجهیزات این مکان گفت: خانه فرهنگ که به منظور افزایش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در خوابگاه خواهران تاسیس شده بود، با هدف افزایش کیفیت و استفاده بهینه تجهیز شد.
 وی اظهار داشت: این مکان به امکاناتی چون کتابخانه شامل کتاب‌های درسی و غیر درسی، اتاق پخش فیلم، اتاق رابطان خوابگاه، محل برگزاری کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری و ... مجهز شد.
وی افزود: خانه فرهنگ مکانی ثابت و دائمی برای برگزاری نمایشگاه، مراسم و جشن‌ها به مناسبت‌های مختلف در خوابگاه‌ها و بستری مناسب، برای فعالیت‌های فرهنگی و تشکیل کلاس‌های فرهنگی هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی است.
به گفته این مقام مسئول با تشکیل گروه‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی در بین دانشجویان در محدوده خوابگاه، ارتباط و هماهنگی، بین مسئولان فرهنگی و دانشجویی درخصوص فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خوابگاهی ایجاد خواهد شد.
دکتر جوادیان، برگزاری کلاس‌های قرآنی و فوق برنامه، مسابقات قرآن و مسابقات فرهنگی در بین دانشجویان خوابگاهی، توزیع پوستر و بروشور و ثبت‌نام جشنواره‌ها، سمینارها و همایش‌ها، نظرسنجی و ارائه نقطه نظرات کارشناسی درخصوص فعالیت‌های فرهنگی و همکاری با امور فرهنگی دانشگاه، اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام در برنامه‌های فرهنگی دانشگاه را از دیگر اهداف خانه فرهنگ عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار