راه‌اندازی نمایشگاه و موزه قرآن، فقه و زندگی

نمایشگاه و موزه قرآن، فقه و زندگی به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران و با همکاری موسسه موضوع‌شناسی احکام فقهی در شبستان دارالقرآن مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۹۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 06 March 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام عباس ابراهیمی با بیان این که نمایشگاه و موزه قرآن، فقه و زندگی در شبستان دارالقرآن مسجد مقدس جمکران برپا شده است، اظهار کرد: این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در شبستان دارالقرآن کریم دایر شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ضمن آموزش مصور احکام، تابلو، اشیاء و اجسام متنوع با موضوعات متنوع قرآنی مانند احکام مرتبط با آیات قرآن، آیات قرانی مناسب با موضوع فقهی و سبک زندگی قرآنی ارائه می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: در نمایشگاه و موزه قرآن، فقه و زندگی به احکام کاربردی، احکام ویژه مسجد، تاریخچه و بیان اعمال مسجد مقدس جمکران پرداخته شده است، همچنین بخش ویژه معرفی فقیهان و نواب عام حضرت امام عصر (عج) نیز از جمله بخش های این نمایشگاه است.

ابراهیمی با بیان این که ایستگاه مطالعه از دیگر بخش‌های نمایشگاه قرآن، فقه و زندگی است، تصریح کرد: در این نمایشگاه، کارشناسان و مبلغان طلبه و روحانی نسبت به توضیح محتوای موجود و پاسخگویی به سوالات مراجعه‌کنندگان در نمایشگاه به صورت مستمر اهتمام دارند.

وی یادآور شد: نمایشگاه دائمی قرآن، فقه و زندگی در روزهای چهارشنبه و جمعه از ساعت 15 الی 22 و در ایام  نوروز و مناسبت های خاص از ساعت 9 الی 13 و 15 الی 22 دایر است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: این نمایشگاه در شبستان دارالقرآن مسجد مقدس جمکران واقع در صحن جامع مهدوی، شبستان کربلا دایر برپا شده و علاقمندان به معارف قرآنی می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار