تروریست خواندن حزب‌الله لبنان جوک سیاسی است

کد خبر: ۱۹۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 06 March 2016


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار دادن نام حزب‌الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این اقدام جوک سیاسی است و افکار عمومی جهان فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند.

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: جهان استکبار تمام توان خود را برای ایجاد تفرقه و دودستگی در میان امت اسلام به کار بسته و انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها را برای تحقق این هدف شوم انجام می‌دهد.

وی افزود: ایجاد فضای اسلام‌هراسی و متهم کردن مسلمانان و گروه‌های مقاومت اسلامی به تروریست بودن و خشونت‌گرایی از جمله این توطئه‌ها است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در ادبیات استکبار جهانی و کشورهای مزدور آمریکا و رژیم منفور و اشغالگر قدس، هر گروهی که منافع مستکبران را برآورده کرده و در مقابل ظلم و جور آنها اعتراضی نکند، خوب و صلح‌طلب است.

اکبریان گفت: اما اگر گروهی برای دستیابی به استقلال و آزادی قیام کرده و به دنبال حقوق خود باشد، از نظر آنها تروریست و خشنوت‌گرا است که این تفکر به نوعی جوک و لطیفه در افکار عمومی جهان تبدیل شده است.

وی بیان داشت: مردم جهان می‌پرسند چگونه تروریست‌های مزدور و عامل دست آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی به عنوان نیروهای به دنبال صلح در رسانه‌های غربی خطاب می‌شوند و به گروه‌های مخالف زورگویی و ظلم و ستم عناوینی چون تروریست و پیکارجو داده می‌شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار دادن نام حزب الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این اقدام جوک سیاسی است و افکار عمومی جهان فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند.

اکبریان اظهار داشت: حزب‌الله لبنان اگر با اسرائیلی‌ها همدست می‌شد و خانه مردم را خراب می‌کرد و به سمت کودکان و نوجوانان در مقابل چشمان پدر و مادرشان اسلحه می‌گرفت و به آنها تیر شلیک می‌کرد، می‌شد گروه حامی صلح و حقوق بشر، اما چون در مقابل زورگویی رژیم کودک‌کش اسرائیل سکوت نمی‌کند،‌ تروریست قلمداد می‌َشود.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع اینگونه بازی‌های سیاسی که متاسفانه حکام کشورهای به ظاهر اسلامی نیز در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، تاثیری در روحیه مقاومت اسلامی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار