مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان يزد تاكيد كرد:

ظرفيت‎‎سازي در تعاوني‎‎ها براي تحقق شعار سال

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: ضرورت دارد در تعاونی‏‏های فعال برای ایجاد همدلی و همیاری، ظرفیت‏‎‎سازی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵ 07 April 2015
به گزارش تابناک یزد،"محمد حسین ریاحی" در جمع اعضاي اتاق تعاون شهرستان اردكان اظهار كرد: باید با تقویت توانمندی‎‎ها و برنامه‏‏ریزی مناسب در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" تلاش كنيم.

وي افزود: ظرفیت‎‎های خوبی در بسیاری از عرصه‏‏‎ها در شهرستان اردکان وجود دارد که با تمرکز ایده‎‎ها و منابع می‏‎‎توان به کارهایی که دیگران نتواسته ‏‏اند به خوبی انجام دهند، دست یابیم.

رياحي سمت و سو دادن به محورهای توسعه را در حوزه تعاون ممکن دانست و گفت: ضرورت دارد در تعاونی‏‏های فعال برای ایجاد همدلی و همیاری، ظرفیت‏‎‎سازی صورت گیرد.

"امیر یوسفی" مدیر تعاون اداره کل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان نيز در اين نشست اظهار كرد: باید با همفکری سازنده بتوانیم بین منابع و مصرف تعادل ایجاد كنيم و ویژگی‏‏های منحصر به فردی که در بخش تعاون شهرستان اردکان وجود دارد را اجرایی كنيم.

"محمد فتاحی" ريیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان هم با تاکید بر پتانسیل‏‏های موجود در بخش تعاون اين شهرستان گفت:شهرستان اردکان در حال حاضر داراي 420 تعاونی است که 75 درصد آنها در بخش‎‎های تولید، مصرف و توزیع، فعال هستند.

وی تشکیل اتاق تعاون را در شهرستان اردکان يك بازوی پرتوان اقتصادی دانست و در خصوص مشکلات مالی و جبران کمبود امکانات به ارائه راهکار پرداخت.

موضوعاتی چون فعالیت تعاونی‎‎ها، گسترش و فرهنگ‎‎سازی در حوزه تعاون و مسائل و مشکلات شهرستان اردکان در این جلسه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار