معاون شرکت گاز استان سمنان:

مشترکین سمنانی روزانه ۵.۷ میلون مترمکعب گاز مصرف می‌کنند

به گزارش تابناک سمنان،معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان سمنان با اشاره به میزان مصرف سوخت پاک در این استان، گفت: مشترکین گاز در استان سمنان روزانه ۵.۷ میلون مترمکعب گازطبیعی مصرف می‌کنند.
کد خبر: ۱۹۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 12 March 2016
علیرضا شریفی‌نژاد در شورای معاونین این شرکت با بیان اینکه بخش عمده این سوخت در بخش تولید به مصرف می‌رسد، افزود: بیش از 70 درصد گاز مصرفی این استان در بخش تولید و به ویژه در بخش صنعت به‌مصرف می‌رسد.

معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان سمنان از وجود 257 هزار و 291 مشترگ گاز در این استان خبر داد و تصریح کرد: 235 هزار و 686 اشتراک از این تعداد در بخش مصرف خانگی و 19 هزار و 478 مشترک در بخش تجاری هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین مصرف گاز به مشترکین صنعتی تعلق دارد، ادامه داد: در حال حاضر دو هزار و 127 واحد صنعتی و سه نیروگاه در استان سمنان از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت استفاده می‌کنند.

شریفی‌نژاد از انجام 455 کیلومتر خطوط شبکه گازرسانی در دو سال اخیر خبر داد و افزود: همچنین در این مدت هشت هزار و 869 مورد انشعاب و 35 هزار و 327 مورد اشتراک پذیری از سوی شرکت گاز این استان انجام شده است.

معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان سمنان از وجود بیش از چهار هزار و 130 کیلومتر خطوط و شبکه گازرسانی در این استان پهناور خبر داد و بیان کرد: بیش از دو هزار 488 کیلومتر از این خطوط در مناطق شهری و یک هزار و 643 کیلومتر آن در مناطق روستایی وجود دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار