با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی؛

350 بیکار خلخالی شاغل شدند

معاون فرماندار خلخال گفت: در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی 350 نفر از بیکاران این شهرستان مشغول کار شدند.
کد خبر: ۱۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 07 April 2015

به گزارش ایرنا، جابر قربان زاده در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی خلخال افزود: برای اشتغال زایی این افراد 12 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی هزینه شده است.

وی با بیان این که بسیج سازندگی سپاه مجری طرح های اقتصاد مقاومتی است، بیان کرد: از این پس بسیج سازندگی جزو دستگاه های اجرایی محسوب شده و در اجرای پروژه های عمرانی منطقه همانند سایر دستگاه های اجرایی مشارکت خواهد کرد.

او اظهار کرد: جلسات شورای اقتصاد مقاومتی به صورت مستمر به ریاست فرماندار خلخال برگزار و تمامی مسوولان دستگاه های اجرایی موظف به اجرای مصوبات این جلسه و همکاری با بسیج سازندگی در پیشبرد اهداف آن هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ بیوک خسروی مسوول بسیج سازندگی بسیج سپاه خلخال نیز در این جلسه تلاش در تولید و مدیریت در مصرف را از اهداف عالیه طرح اقتصاد مقاومتی و نهادینه شدن فرهنگ اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.

وی هدایت نقدینگی جامعه به سمت تولید و اشتغال پایدار، هدفمند سازی یارانه ها ، افزایش توان اقتصادی و بهبود معیشت مردم ، خروج از رکود اقتصادی ، کاهش نرخ تورم ، کاهش هزینه های دولت و جلوگیری از روند رو به رشد پدیده مهاجرت از روستاها را از سایر اهداف مهم اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در سطح روستاهای این شهرستان ذکر کرد.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار