رئیس اداره گردشگری آمل

استقبال 40 هزار زائر نوروزی از امامزاده عبدالله آمل

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آمل گفت: در دور نخست سفر نوروزی 40 هزار زائر از شهرهای مختلف کشور به زیارت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان رفتند.
کد خبر: ۲۰۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 28 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمدرضا شیدفر در دیدار با مسئولان شهری، اظهار کرد: در دور نخست سفرهای نوروزی از روز 28 اسفند سال گذشته تاکنون توانستیم میزبان مسافران و گردشگران باشیم.

وی افزود: شهرستان آمل یکی از شهرهای مهم مازندران است که در زمینه اقامت میزبان مسافران زیادی بوده که در زمینه بازدید از پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان، پارک‌های سطح شهر، موزه‌ها و اماکن تفریحی و سیاحت آمار مطلوبی به ثبت رسید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آمل تصریح کرد: در دور نخست سفر نوروزی 108 هزار و 986 مسافر در آمل اقامت داشتند همچنین در زمینه بازدید از پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان که از پارک‌های مهم در مبادی ورودی مازندران از پایتخت است در دور نخست 17 هزار و 970 گردشگر ثبت شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه آمل از شهرهای تاریخی بوده که دارای دو موزه شهدا و تاریخ شهر است، خاطرنشان کرد: تاکنون در دور نخست سفر 506 گردشگر از موزه‌ها بازدید کردند.

شیدفر با تاکید بر اینکه امکان مذهبی شهرستان آمل زبانزد خاص و عام بوده و در طول سال زائران بی‌شماری دارد، اظهار کرد: آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) از اماکن شاخص بوده که در دل طبیعت سبز و بی‌نظیر، فضای زیارتی و سیاحتی خوبی را ایجاد کرده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آمل گفت: در دور نخست سفر نوروزی حدود 40 هزار نفر از این مکان زیارتی بازدید کرده و در آن اقامت داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار