اعزام 26 هزار زائر هرمزگانی به اردوی راهیان نور

مسئول سازمان اردویی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: از ابتدای سال 94 تاکنون 26 هزار و 288 نفر از استان هرمزگان به اردوی راهیان نور مناطق جنگی جنوب، مناطق جنگی دریایی در خلیج فارس و منطقه شمال‌غرب کشور اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۲۰۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ 31 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، رسول جهانداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به استقبال پرشور مردم از اردو‌های فرهنگی راهیان نور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور از اردیبهشت ماه سال 94 آغاز شده و تا 14 فروردین 95 ادامه خواهد داشت که امیدواریم نوجوانان و جوانان هرمزگانی بهره‌ کافی از این سفر معنوی برده باشند.

وی افزود: در این مدت 3 هزار و 563 دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام و از نزدیک با رشادت‌های شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس آشنا شدند و بهترین نوع کار فرهنگی همین حضور دانش‌آموزان به این‌ مناطق است.

مسئول سازمان اردویی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: از تمامی استان، یک هزار و 705 دانشجو وارد منطقه جنگی جنوب شدند که این اعزام‌ها توسط بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر هرمزگان صورت پذیرفت.

جهانداری ادامه داد: در بخش راهیان نور عمومی 21 هزار و 20 نفر به مناطق جنگی کشور اعزام شدند که شامل 11 هزار و 457 نفر دریایی در نوروز امسال، 5 هزار و 228 نفر در طول سال به مناطق جنگی جنوب، 3 هزار و 990 نفر در نوروز امسال به مناطق جنگی خوزستان و 145 نفر نیز در مناطق جنگی شمال‌غرب کشور حضور یافتند که قطعاً در سال‌های آینده نیز به این تعداد افزوده خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: از ابتدای سال 94 تا تعطیلات نوروز امسال 26 هزار و 288 نفر از استان هرمزگان به اردوی راهیان نور مناطق جنگی جنوب، مناطق جنگی دریایی در خلیج فارس و منطقه شمال‌غرب کشور اعزام شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار