عدم‌ توافق کفاشیان و کی‌روش در روز نخست

پس از جلسه سه ساعته علی کفاشیان با کارلوس کی‌روش قرار شد مذاکرات این دو تا زمان 72 ساعته مقرر ادامه یابد.
کد خبر: ۲۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 08 April 2015
به گزارش تابناک یزد، پس از جلسه روز سه‌شنبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال مبنی بر ادامه یا قطع همکاری کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران و تعیین مهلت 72 ساعته برای پاسخگویی از کارلوس کی‌روش، با توجه به تاکید اعضا بر ادامه همکاری سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال روز چهارشنبه نشستی سه ساعتی میان رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی برگزار شد.

کی‌روش در پایان این جلسه با عصبانیت از فدراسیون فوتبال خارج شد و هیچ گونه صحبتی درباره نتیجه‌ نکرد، علی کفاشیان نیز حاضر پاسخگویی در این رابطه نشد و با رسانه‌ها هیچ صحبتی مبنی بر مذاکرات انجام شده و نتیجه‌ گفت‌وگوها نکرد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به عنوان تنها پاسخگوی مذاکرات امروز اعلام کرد که بعد از جلسه امروز قرار است جلسه دیگری فردا برگزار شود و مذاکرات بین رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی ادامه می‌یابد.

حسینی درباره جلسه کفاشیان و کارلوس کی‌روش گفت: موارد مطلوب هیات رییسه در این جلسه مطرح شد ولی طرفین به توافق نرسیدند و هنوز بر سر مواضع قبلی‌شان ایستاده‌اند. گفت‌وگوها تا زمان مقرر (72 ساعت بعد از جلسه دیروز) ادامه خواهد داشت و در صورتی که به نتیجه‌ای برسند، اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار