امضای 9 قرارداد شهرداری با پارک علم و فناوری

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهردار مشهد گفت: 9 قرارداد همکاری بین شهرداری مشهد و شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان منعقد شده است.
کد خبر: ۲۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹ 13 April 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، محمدمهدی برادران در جلسه هم‌اندیشی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با مدیران پارک علم و فناوری خراسان اظهار داشت: مشکل اصلی ما در معاونت تعامل دو طرفه با شرکت‌های دانش بنیان و حوزه‌های تخصصی است زیرا برخی از حوزه‌های تخصصی از روش‌های قدیمی استفاده می‌کنند که باید در این راستا شورای شهر همکاری لازم را داشته باشد.

وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان با هزینه کمتر، عملکرد دقیق‌تر و نظم بهتر می‌توانند در مدیریت شهری حضور داشته باشند و به تامین امکانات و حل مشکلات شهری کمک کنند.

برادران عنوان کرد: با شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری 9 قرارداد همکاری امضا شده که امسال برای افزایش قرارداد‌ها برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و به دنبال تعامل بیشتر با این شرکت‌ها هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهردار مشهد بیان داشت: امسال از ظرفیت حداکثری پارک علم و فناوری استفاده می‌شود، همچنین با مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد هم همکاری‌هایی در حوزه‌های پژوهشی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید توسط شورای شهر تصویب شود که در پیاده‌سازی پروژه‌ها و اقدامات به اندازه مشخصی از فناوری‌های نوین و توان شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شود تا بتوانیم شاهد رشد این شرکت‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار