دریا در ماه مبارک رمضان تعطیل نیست

کد خبر: ۲۴۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 07 June 2016
مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: برای مسافرانی که وارد مازندران می‌شود تمهیدات لازم برای استفاده از دریا اندیشیده شده است.

تابناک مازندران/ عیسی قاسمی طوسی درباره وضعیت طرح‌های دریا در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برمبنای فتوای مقام معظم رهبری از سال گذشته طرح دریا در ماه مبارک رمضان فعال است.

وی به استقرار ناجیان غریق در طرح‌های دریای مازندران اشاره کرد و افزود:  برای مسافرانی که وارد مازندران می‌شود تمهیدات لازم برای استفاده از دریا اندیشیده شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با تأکید بر اینکه افراد بومی به حرمت ماه مبارک رمضان تظاهر به روزه‌‌خواری در سواحل نکنند، خاطرنشان کرد: مسافران نیز مکان‌های خاصی را انتخاب کنند که تظاهر به روزه‌خواری نشود.

قاسمی طوسی ادامه داد: توصیه ما به مسافران این است برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان صرف غذا در فضای بسته‌ای باشد که ترویج فرهنگ روزه‌خواری در ملأ عام نباشد.

وی در پایان یا اعلام اینکه در حال حاضر تغییراتی در روند اجرای طرح‌های دریا در حال انجام است، گفت: با توجه به اینکه ممکن است بومیان بعد از افطار در دریا شنا کنند برای آن زمان نیز تدابیر لازم اندیشیده شده که ناجیان در طرح‌های دریا به‌کارگیری شوند و در این ساعات نیز پوشش لازم صورت گیرد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار