ارتش ایران ارتشی مردمی

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مردمی و هم دل با آنها و دولت است.
کد خبر: ۲۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 19 April 2015
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مردمی و هم دل با آنها و دولت است.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران ؛ آیت الله محمدی در مراسم رژه نیروهای ارتش استان با اشاره به اینکه ارتش ایران ارتشی مهدوی و مردمی است افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، مردم حامی نیروهای مصلح و ارتش محافظ مردم است.

او ارتش ایران را برترین ارتش در تمام دنیا دانست و گفت: پیشرفت های علمی و نظامی ارتش ایران با حمایت های مردم و دولت محقق شده است وهمه ی این قدرت به نفع مردم و نظام به کار گرفته می شود.

 استاندار همدان هم در مراسم روز ارتش نیروهای ارتشی و سپاهی را بازوان پر قدرت نظام دانست و گفت:ارتش جمهوری اسلامی مردمی و متشکل از نیروهای خدوم نظام است که هم در ۸ سال دفاع مقدس و پس از پیروزی انقلاب نقش آفرینی کرده اند و در زمان جنگ هم در برابر ۵۰ کشور دنیا که از عراق حمایت می کردند ایستادند و از ان زمان قدرت ایران را به جهانیان ثابت کردند.

محمد ناصر نیکبخت از حمایت دولت تدبیر و امید از ارتش جمهوری اسلامی خبر داد و اظهار داشت: پیشرفت های نظامی و علمی ارتش جمهوری اسلامی هر سال پر بارتر از سالهای پیش می شود.

فرمانده نیروی هوایی پایگاه شهید نوژه همدان هم امروز را پیوند ناگسستنی ارتش با انقلاب معرفی کرد و گفت: امروز ارتش کشورمان آمادگی کامل را برای دفاع از جان و مال مردم کشور مان دارد و همیشه این ارتش فدایی مردم ملت ماست.

امیر رحمان اسدی افزود: در زمان انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس با رهنمود های رهبر کبیر انقلاب و پس از آن با رهنمود های مقام معظم رهبری ایران ارتشی خدمتگذار به مردم و نظام جمهوری اسلامی باقی ماند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار