نقدینگی 28 درصد اعتبارات مصوب یزد تامین شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد گفت: از مجموع 2هزار و 620میلیارد ریال اعتبار ابلاغی این استان تاکنون 720میلیارد ریال معادل 28 درصد آن تامین نقدینگی شده است.
کد خبر: ۲۵۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 29 June 2016
به گزارش تابناک یزد،حمیدرضا نصیری زاده  افزود: در قانون بودجه استان یزد ردیف های اعتباری متفرقه و موازی وجود دارد که امیدواریم با همکاری نمایندگان استان تجمیع نحوه هزینه کرد آنها بررسی و منجر به نتیجه شود.
وی با اشاره به سهم قابل توجه درآمد از بخش معدن، خواستار احیای تبصره 3 بند 55 قانون بودجه 92 در قوانین بودجه سنواتی شد، بندی که در مجلس نهم از لایحه بودجه حذف شد.
دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد همچنین با اشاره به کم بودن اعتبارات پژوهشی استان، خواستار اصلاح ماده 56 قانون الحاق 2 در راستای امکان تجمیع اعتبارات پژوهشی دستگاههای استانی با مدیریت شورای برنامه ریزی و توسعه استان شد و افزود: در سال گذشته تنها 17 میلیارد ریال برای حمایت از پژوهش های کاربردی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد.
نصیری زاده درباره مشکلات حوزه آمار نیز اظهار کرد: ساماندهی نظام آمارهای ثبتی دستگاه های اجرایی در دستور کار این سازمان قرار دارد و نیازمند حمایت های لازم از سوی نمایندگان و وجود الزام های قانونی بمنظور تسریع در تحقق این مهم هستیم.
وی گفت: بسیاری از پژوهش های استان بر اساس آمار دستگاههای اجرایی صورت می گیرد و لزوم دقت در آمارهای تولیدی دستگاه ها باتوجه به هزینه و وقت صرف شده روی پژوهش ها احساس می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار