آغاز مرحله جدید طرح توسعه آستان امامزاده حسین(ع)

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین از اجرای طرح مناقصه طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع) خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 07 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، در شرایطی که طرح توسعه امامزاده حسین(ع) با کندی پیش می رفت و محلی برای مناقشات شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بود مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین از اجرای طرح مناقصه طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع) خبر داد.
پیمان پیرمرادی با اعلام این خبر اظهار کرد: مدیرکل دفتر فنی استانداری خبر داد: طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) تا یک ماه آینده به مناقصه گذاشته می شود تا پیمانکار این طرح بزرگ تعیین و مرحله اجرایی این طرح آغاز شود.
وی افزود: با توجه به مصوبات کمیته راهبردی طرح ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری شهر قزوین باید طی یک ماه آینده نسبت اسناد این مناقصه را برای انتخاب پیمانکار تهیه کند.
پیرمرادی بیان کرد: در مرحله نخست فاز اجرایی این طرح عملیات اجرایی ساختمان دارالشفاء ، مهمانسرا و سرویس بهداشتی در محدوده امامزاده آغاز شود.
وی ادامه داد: با توجه به مشارکت چندین دستگاه در این طرح ، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین نیز باید از محل اختیارات استانی خود به تامین نقدینگی  مورد نیاز تا سقف 30% به این پروژه اقدام کند.
پیرمرادی خاطرنشان کرد: همچنین سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری موظف شده است تا برای طرح توسعه آستان مقدس امامزاده حسین(ع) 10 میلیارد تومان تسهیلات از بانک شهر دریافت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار