حضور950داوطلب درکنکورسراسری دهلران

فرماندار دهلران ازحضور 950 داوطلب کنکورسراسری95درشهرستان دهلران خبرداد.
کد خبر: ۲۶۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 15 July 2016
فرماندار دهلران ازحضور 950 داوطلب کنکورسراسری95درشهرستان دهلران خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام
؛امیدعلی سبزی روز جمعه در بازدید از حوزه امتحانی آزمون کنکور سراسری این شهرستان در سال 95 گفت: آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به حضور 950 داوطلب در این آزمون اظهار کرد: از این تعداد 371 نفر مرد و 579 نفر زن هستند که در پنج رشته ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی در این آزمون شرکت کرده اند.

فرماندار دهلران از اتخاذ تمهیدهای لازم برای برگزاری آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: دانشگاه پیام نور دهلران مسئولیت برگزاری این آزمون را بر عهده دارد.

احمد کاکه نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دهلران نیز گفت: آزمون گروه های ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر روز پنجشنبه 24 تیر برگزار شد و داوطلبان گروه های زبان خارجی و علوم تجربی نیز امروز جمعه 25 تیرماه در این آزمون شرکت کرده اند.

** رقابت میان 11 هزار داوطلب کنکور سراسری در استان ایلام
رقابت کنکور سراسری رشته های ریاضی فیزیک و علوم انسانی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.

بیشترین تعداد شرکت کننده مربوط به شهرستان ایلام با چهار هزار و 722 نفر است که از این تعداد سه هزار و 611 نفر در دانشگاه ایلام و یک هزار و 111 نفر نیز در دانشگاه پیام نور آزمون می دهند.
کمترین تعداد شرکت کننده در آزمون سراسری امسال نیز مربوط به شهرستان مرزی مهران با تنها 248 داوطلب است.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه ایلام تعداد شرکت کنندگان کنکور سراسری امسال را در دره شهر یک هزار و 424، چرداول 944، ملکشاهی 515، ایوان یک هزار و 56 و در مرکز پیام نور دهلران 950 نفر اعلام کرد.

مامی زاده اضافه کرد: کنکور سراسری امسال روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 تیرماه همزمان با سراسر کشور در 6 شهرستان تابعه این استان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار